|
|
|
|
|
Wpłata na konto: 02 1140 [zasłonięte] 2 [zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 678255 Dane do wpłaty:Sklep Weeboo Adrian Palczewski Unii Europejskiej 10 32-600 Oświęcim Tytulem: nick_z_allegro W tytule przelew proszę w żadnym wypadku nie zamieszczać:* tytułów wylicytowanych książek * numerów aukcji * dodatkowych informacji To wszystko utrudnia nam zidentyfikowanie transakcji, co może spowodować opóźnienia w dostawie. Aby wpłata znalazła się na naszym koncie od razu prosimy dokonywać płatności PŁACĘ Z ALLEGRO !
|
|
Z cennikiem dostawy mogą się Państwo zapoznać w ramce "Cennik dostawy". Opłata pobierana jest bez względu na wagę i format książki, a każdy dodatkowy egzemplarz książki w paczce to dodatkowa opłata 1,5zł.
Wysyłka zagraniczna do krajów Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii a także norwegii- 27zł ekonomiczna, 35zł priorytetowa.
Wysyłki realizowane są maksymalnie w ciągu 36 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie, a w większości przypadków tego samego dnia!
Decydując się na wysyłkę listem zwykłym (najtańsza opcja dostawy), nie bierzemy odpowiedzialności za ew. problemy z dostawą zamówienia przez listonosza!
Transport odbywa sie za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS lub Poczty Polskiej (w zależności od wybranej formy dostawy).
|
|
Zaufanie i przemoc. Esej o szczególnej konstelacji nowoczesności
JAN PHILIPP REEMTSMA
Oprawa: twarda Format: ok. 155x210mm Rok wydania: 08.12.2011 Liczba stron: 542
Tradycją nauk społecznych stało się zadawanie pytań o specyfikę drogi odrębnej nowoczesności, i w zależności od upodobań teoretyka, który owe pytania stawia, akcent zostaje położony to na racjonalność, to na funkcyjne zróżnicowanie, to znowu na inne kwestie. Niniejsza rozprawa wpisuje się w tę tradycję i podejmuje temat, który jej autor uważa za do tej pory zaniedbywany, mianowicie związek pomiędzy zaufaniem a przemocą. Praca ta zgłębia przy tym przede wszystkim trzy kwestie. Po pierwsze: jak ukształtowała się specyfika nowoczesności (tzn. w jaki sposób powstała owa europejsko-transatlantycka formacja kulturowa zrodzona z kryzysu XVI i XVII wieku), która, jak się wydaje, odróżnia się od wszystkich innych formacji tego typu, mianowicie pod względem szczególnej potrzeby legitymizacji stosowanej przemocy. Po drugie: jak udaje się jej, na drodze ku możliwie pozbawionej przemocy przyszłości, połączyć ową potrzebę legitymizacji, sposób, w jaki postrzega samą siebie, z faktyczną skłonnością do stosowania przemocy. Po trzecie: dlaczego ekscesy XX wieku, mimo iż znacząco wpłynęły na sposób, w jaki nowoczesność postrzega samą siebie, nie odwiodły jej - jak na razie - od swobodnego kroczenia obraną przez siebie drogą odrębną.
|
|
|