Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZAUFANIE - BROGAN - OPIS - 24H

25-10-2014, 14:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.99 zł     
Użytkownik tompat_books
numer aukcji: 4703108676
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 2   
Koniec: 25-10-2014 14:24:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 0.39 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wszelkie pytania dotyczące naszych aukcji prosimy kierować na maila:

[zasłonięte]@o2.pl

Bądź telefonicznie:

690-[zasłonięte]-640, 696-[zasłonięte]-104

Preferujemy płatność poprzez formularz allegro (PayU), jednak możliwy jest przelew bezpośredni na konto bankowe PKO b.p.

Wysyłka odbywa się za pomocą poczty polskiej w ciągu 24 godzin. Nie musisz czekać książka jest na czas.

Przed zakupem na naszych aukcjach zapoznaj się ze stroną o mnie. Zaoszczędzi to nam nieporozumień.


ZAUFANIE
JAK WYWRZEĆ WPŁYW, ZDOBYĆ LOJALNOŚĆ KLIENTÓW I KREOWAĆ MARKĘ.



Autor: Chris Brogan, Julien Smith
Wydawnictwo: Helion
Rok i miejsce wydania: Gliwice 2011
Liczba stron: 221
Stan: bardzo dobry, lekko przybrudzona okładka, strony zachowane w bardzo dobrej kondycji.

OPIS:

Bestseller "New York Timesa"
Bestseller "Wall Street Journal"
Najlepsza książka biznesowa roku według magazynu "Inc."
Najlepsza książka w kategorii "Biznes, marketing i reklama" według 800CEORead.com
Najlepsza książka w kategorii "Small biznes" według "Small Business Trends"

Nie chodzi o to, kogo znasz, lecz o to, kto zna Ciebie

Konsumenci coraz mniej ufają tradycyjnym przekazom reklamowym. Wykazują wrogie nastawienie w stosunku do ludzi, którzy kierują się ukrytymi motywami. Mają świadomość tego, w jaki sposób próbują na nich wpływać nie do końca uczciwi spece od reklamy, marketingu oraz wszelkiej maści handlowcy. Dziś, aby zdobyć zaufanie klientów, musisz wykazać nieco więcej inicjatywy, a przede wszystkim musisz wiedzieć, jakich strategii i narzędzi używać, by pozyskać ich lojalność. Sięgnij po wsparcie agentów zaufania.

Kim są agenci zaufania? To ludzie sprawnie poruszający się w świecie technologii internetowych. Mają wielu wirtualnych znajomych i potrafią zrobić na nich dobre wrażenie. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych w krótszym czasie docierają ze swoim przekazem do szerszego grona użytkowników niż jakikolwiek typowy korporacyjny specjalista od PR czy marketingu, generując przy tym znacznie większe zainteresowanie swoich odbiorców przy mniejszych kosztach. Ich wiedza i umiejętności są bezcenne - musisz więc albo stać się takim agentem, albo nauczyć się korzystać z ich oferty.

Dowiedz się, w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać sieci kontaktów do budowania reputacji marki, wzmacniania siły jej oddziaływania i osiągania wyższych zysków. Poznaj konkretne strategie i autentyczne historie przypadków, w których obecność w mediach społecznościowych przełożyła się na większe sukcesy firm. Odkryj tajniki pozyskiwania lojalności klientów w rzeczywistości internetowej - pozwól, by Twoja firma odniosła sukces na nowych rynkach i w nowych kanałach marketingowych.

Biznesowa wartość znajomości.
Zasady wirtualnej etykiety.
Sztuka wywierania wpływu.
Nowy model obsługi klienta.
Podtrzymywanie sieci kontaktów.
Zdobywanie zaufania nieznajomych.
Korzystanie z sieci w celu zdobycia autorytetu.
Równowaga życia osobistego i zawodowego.

Zdjęcia przedmiotu

kliknij, aby powiększyć

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

KomentarzePanelealle

panele ebay