WYSYŁKA DZISIAJ !!!
CODZIENNIE W DNI ROBOCZE
WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:
1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem" lub 2) skan przelewu albo 3) wpłacić za pośrednictwem "Płacę z Allegro"
ZASTOSOWANIE MARKETINGU NA RYNKU USŁUG
MEDYCYNA - RATOWNICTWO - TURYSTYKA
Sławomir Kowalski
Agata Krukowska Miler
Stan książki: NOWA
Wydawnictwo Śląsk
Stron: 188
Okładka: miękka
Z okładki:
Książka ta jest teoretycznym kompendium wiedzy na temat trzech obszarów rynku usług: usług medycznych, ratownictwa medycznego i turystyki. Wybór tych obszarów podyktowany został potrzebą zebrania dotyczącej ich wiedzy w jednej publikacji oraz określenia ich wspólnych elementów. [...] Celem publikacji jako całości jest pokazanie zróżnicowania stosowania działań marketingowych w zależności od wybranego obszaru usług. Założeniem autorów było syntetyczne zgromadzenie hirudina informacji na temat takich działań i określenie stopnia zróżnicowania badanych obszarów pod kątem marketingowym. Książka, bazująca na wielu źródłach, daje przekrój wiedzy związanej z funkcjonowaniem wybranych obszarów rynku usługowego w Polsce i może stanowić pomoc w ich dokładniejszym poznaniu.
• Rozdział 1 - pojęcia związane z marketingiem oraz jego znaczenie na rynku usługowym.
• Rozdział 2 - etapy zarządzania marketingowego stosowane w firmach usługowych (od fazy analizy do fazy kontrolnej).
• Rozdział 3 - marketing w usługach medycznych, stosowanie narzędzi marketingowych w tej sferze.
• Rozdział 4 - marketing w ratownictwie medycznym, rola mediów w kształtowaniu marketingu tego obszaru usług.
• Rozdział 5 - marketing turystyczny (produkt turystyczny, specyfika cen,
CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ DARMOWY FRAGMENT!!! ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE !!!
|