Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zastosowanie internetu w działaniach... [nowa]

24-01-2012, 5:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39.40 zł     
Użytkownik BookMaster_pl
numer aukcji: 2002360578
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 15-01-2012 16:04:37
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Zastosowanie internetu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego - dr Wojciech Pizło



Dane firmy:

Księgarnia internetowa
BookMaster_pl

al.Solidarności 117 lok. 406
00-140 Warszawa

Odbiór osobisty:

Każdą zakupioną książkę
możesz odebrać osobiście, oszczędzając na kosztach przesyłki.
Szczegóły uzgadniamy emailowo zaraz po wygraniu aukcji.


BookMaster_pl na aukcjach Allegro oferuje Państwu nowości wydawnicze,
bestsellery oraz inne ciekawe tytuły w atrakcyjnych cenach.
Wszystkie prezentowane książki są nowe.
Przed zakupem zapoznaj się ze stroną "o mnie".
Zapraszamy do licytacji.

Przedmiotem licytacji jest:

Zastosowanie internetu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego

dr Wojciech Pizło

Dane o książce:
  • liczba stron: 100
  • wydawnictwo: Wieś Jutra
  • Rok wydania: 2007
  • Stan książki: NOWA, NIEUŻYWANA

    Zastosowanie internetu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego opis książki:
    Opracowanie powstało na podstawie studiów i badań empirycznych, w których celem było zdiagnozowanie zastosowania Internetu w działaniach marketingowych największych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego działających w Polsce. Książka składa się z 11 rozdziałów (studiów przypadku analizowanych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego oraz ostatniego rozdziału stanowiącego syntezę badań). Głównym celem prowadzonych badań była analiza działań marketingowych podejmowanych w środowisku wirtualnym przez największe (znajdujące się na liście 500 największych) przedsiębiorstwa przemysłu spożywczego.



    Zapraszamy

    • 1. Każdą przesyłkę wysyłamy w specjalnym tekturowym opakowaniu (albo kopercie bąbelkowej) chroniącym książki w trakcie transportu.
    • 2. Przesyłkę wysyłamy listem poleconym, priorytetowym lub kurierem.
    • 3. Do każdego zamówienia wystawiamy imienną fakturę Vat.
    • 4. Sprawdź nasze komentarze
    1. Przesłanki podjęcia tematu

    2. Cel i zakres badań

    Rozdział I. STUDIUM PRZYPADKU - BRITISH AMERICAN TOBACCO COMPANY

    1. Ogólna charakterystyka firmy

    2. Ograniczenia prawne na rynku wyrobów tytoniowych

    3. Misja i strategia firmy BAT

    4. Strategia marketingu internetowego firmy

    5. Marketing w firmie British American Tobacco

    6. Ścieżka rozwoju marketingu internetowego

    7. Zintegrowany marketing internetowy

    8. Relacje między marketingiem tradycyjnym i internetowym

    9. Ocena funkcjonowania marketingu internetowego oraz jego szanse i zagrożenia

    10.Podsumowanie i wnioski

    Rozdział II. STUDIUM PRZYPADKU - PRZEDSIĘBIORSTWA DANONE

    Rozdział III. STUDIUM PRZYPADKU FIRMY DROSED S.A.

    Rozdział IV. STUDIUM PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORSTWA HOOP S.A.

    Rozdział V. STUDIUM PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORSTWA INDYKPOL S.A.

    Rozdział VI. STUDIUM PRZYPADKU KAMPANII PIWOWARSKIEJ

    Rozdział VII. STUDIUM PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORSTWA - NESTLE POLSKA

    Rozdział VIII. STUDIUM PRZYPADKU FIRMY SOKOŁÓW S.A.

    Rozdział IX. STUDIUM PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORSTWA ZAKŁADY TŁUSZCZOWE KRUSZWICA

    Rozdział X. SYNTEZA BADAŃ EMPIRYCZNYCH

    Pytania sprawdzające wiedzę

    Bibliografia

    Aneks