Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zasoby twórcze człowieka. Wprowadzenie... [nowa]

02-07-2014, 22:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 4299042839
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 02-07-2014 22:50:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Zasoby twórcze człowieka. Wprowadzenie do pedagogiki pozytywnej

Praca zbiorowa

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]52583
  • liczba stron: 188
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • Data wydania: 2[zasłonięte]013-06
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis:
    Inicjatywa cyklicznego publikowania prac w ramach serii "Twórczość i Edukacja" wyrosła z potrzeby stworzenia miejsca spotkania badaczy i praktyków zainteresowanych rozwijaniem oraz wspieraniem zdolności twórczych dzieci, młodzieży i osób dorosłych. W serii będą publikowane prace poruszające problematykę edukacyjnych i społecznych uwarunkowań rozwoju szeroko pojętej aktywności twórczej.,,[...] Przedstawiona do recenzji praca zbiorowa będąca owocem wysiłku 6 Autorów, pod naukowym kierownictwem Pana KrzysztofaJ. Szmidta i Pani Moniki Modrzejewskiej-Świgulskiej jest ważną publikacją. Po pierwsze dlatego, że doskonale wpisuje się w klimat "poro- twórczości i prozdolności" dzisiejszych czasów. Po drugie, iż recenzowana pozycja powstała jako projekt teoretyczno-badawczy, który w swoich założeniach integruje dwa zespoły pracowników naukowych, przedstawicieli pedagogiki twórczości oraz edukacji artystycznej. Po trzecie, Autorzy postawili sobie nader ambitne zadanie, związane z przedstawieniem podstaw pedagogiki pozytywnej, w oparciu o zgromadzoną wiedzę teoretyczną jak i wyniki badań własnych. [...] Istotnym walorem poznawczym książki jest sposób narracji, jakim posługują się Autorzy.Z jednej strony mamy do czynienia z naukowym i rzetelnym wykładem, z drugiej strony autorzy w żywy i lekki sposób omawiają problematykę, która skłania czytelnika do własnych refleksji i przemyśleń, zachęca do projektowania własnych działań pedagogicznych. Wydaje się zatem, że Autorom doskonale znana jest koncepcja refleksyjnego praktyka, skoro prezentując swoje wywody sprawiają, iż odbiorca staje się refleksyjnym czytelnikiem".Z recenzji dr hab. Beaty Dyrdy (Uniwersytet Śląski)




    Przed zakupem zapoznaj się ze stroną o mnie

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.