|
|
|
|
|
Zasilacz awaryjny UPS Ever Duo II Pro 500 (T/DIIPTO-000K50/00)
|
|
Zasilacz awaryjny o mocy wyjściowej 500VA/300W wyposażony w 4 gniazda typu IEC320 C13. Filtr telekomunikacyjny oraz zabezpieczenie przeciwzwarciowe i przeciążeniowe. Dźwiękowa sygnalizacja rozładowania baterii. Możliwość uruchomienia bez podłączonej sieci.
Seria DUO II Pro zabezpiecza podłączone urządzenia przed spadkami oraz zanikami napięcia w sieci, a także eliminuje możliwość uszkodzeń w wyniku przepięć w sieci elektrycznej. Zasilacze serii DUO II Pro wyposażone zostały w złącze komunikacji z komputerem typu USB, które wraz z oprogramowaniem PowerSoft umożliwia współpracę zasilacza z zabezpieczanym sprzętem komputerowym. Zastosowanie: głównym przeznaczeniem zasilaczy EVER z serii DUO II Pro jest zabezpieczenie komputerów PC oraz komputerowych urządzeń peryferyjnych zasilanych z gniazd typu IEC320 C13. CECHY CHARAKTERYSTYCZNE - System DPC - Digital Power Control - Zimny start - możliwość uruchomienia urządzenia bez podłączonej sieci zasilającej - Filtr telekomunikacyjny - Ergonomiczny wyłącznik - Cztery gniazda wyjściowe (typu IEC320 C13) z podtrzymaniem awaryjnym - Synchronizacja z siecią - Dźwiękowa sygnalizacja rozładowania baterii - Odporność na przeciążenia - Zabezpieczenie przed zwarciem - Interfejs komunikacyjny USB
Produkt NOWY, w oryginalnym opakowaniu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kształt napięcia wyjściowego
|
|
|
Sieć - zasilacz 170V/270V (+/- 2%)
Zasilacz - sieć 175V/265V (+/- 2%)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gniazda zabezpieczające linie danych
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Przeciążeniowe; Przeciwzwarciowe
|
|
|
|
Dźwiękowa sygnalizacja rozładowania baterii
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystkie paczki przesyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, każda z nich jest ubezpieczona i trafia do klienta najczęściej już następnego dnia roboczego. Paczki wysyłamy z naszego magazynu centralnego od poniedziałku do piątku. Aby zapewnić szybką realizację zamówienia nie współpracujemy z Pocztą Polską. Zamawiając kilka produktów Klient płaci za wysyłkę raz. Nasze zamówienia można także nieodpłatnie odebrać w jednym z naszych Punktów Odbioru Osobistego. Znajdują się one w kilku miastach: w Poznaniu, Warszawie, Gdańsku, Krakowie i Szczecinie. Zamówienia są dostarczane do tychże punktów z naszego magazynu centralnego, najczęściej potrzebujemy jedynie 24 godzin, aby towar znalazł się w wybranym przez Klienta mieście. Jednakże prosimy, aby odwiedzić nasz punkt dopiero po otrzymaniu informacji, że produkt już został do niego dostarczony. Punkty odbioru są czynne w dni robocze, w godzinach 9-17.
|
|
|
|
|
|
|
Wszystkie oferowane przez nas produkty są dostępne od ręki. Wszystkie oferowane produkty są fabrycznie nowe, objęte gwarancją producenta, importera lub Sprzedawcy. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.
|
|
|
|
Nasze Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00. Jeśli masz pytanie, szukasz porady dzwoń pod numer naszej infolinii: 801 [zasłonięte] 526 (dla telefonów stacjonarnych) oraz (22)[zasłonięte]538 40 lub pisz na adres e-mail: [zasłonięte]@4max.pl
|
|
|
|
4MAX działa na rynku od 1999 roku i wciąż się nieustannie rozwija. Na alle obsłużyliśmy ponad 2800 zadowolonych klientów. Sprawdź opinie o naszej firmie i kupuj w 4MAX. Zakupy u nas to 100% gwarancja zadowolenia z zakupionego produktu i profesjonalnej obsługi.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
|
|
|
Panelealle
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oferujemy Ci 10-dniową gwarancję satysfakcji! Jeśli jesteś Konsumentem, ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki możesz zrezygnować z dokonanego zakupu (bez podania przyczyny). Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania.
Produkt musi być kompletny i zwrócony w oryginalnym opakowaniu firmowym producenta (wraz z wszelkimi ewentualnymi dodatkami). Koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi. Przed nadaniem przesyłki zwrotnej należy skontaktować się z pracownikiem Biura Obsługi Klienta.
|
|
|
|
|
|
|
|