Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZASILACZ LAPTOP DELL 19.5V 3.34A 12m GWARANCJI !!!

24-01-2012, 2:02
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 45 zł      Najwyzsza cena licytacji: 45 zł     
Użytkownik FUHWIECZOREK
numer aukcji: 2055255068
Miejscowość ŁÓDŹ
Kupiono sztuk: 6    Licytowało: 2    Wyświetleń: 122   
Koniec: 27-01-2012 15:14:12
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


O mnie | Moje komentarze | Moje aukcje
Przedmiotem aukcji są ORYGINALNE zasilacze do laptopów marki DELL


Model: 19.5V 3.34A

Sprzęt sprawny, przetestowany!

Nie ingerujemy w układ elektroniczny zasilaczy!!!

Nieliczne zasilacze są jedynie po wymianie kabla

Zasilacze są niezawodne ze względu na

profesjonalny układ elektroniczny
z zabezpieczeniem prądowym i zwarciowym.

Wysoka stabilizacja napięcia!

Udzielamy 12-sto miesięcznej gwarancji !!!

Przyjmujemy używane i niesprawne zasilacze w rozliczeniu!
Posiadamy również zasilacze innych marek.
DANE TECHNICZNE:

Wejście: 100-240V 
Wyjście
:
19.5V 3.34A
Kolor
:
CZARNY
Konektor
 7.4/5.0

Brak kabla zasilającego


Prowadzisz Serwis/Sklep z akcesoriami komputerowymi Zadzwoń lub Napisz Mamy Dla Ciebie Niesamowite Oferty



Są to zasilacze do modeli:
Inspiron: E1405, E1505, 1318, 1320, 1370, 1410, 1420, 1425, 1427, 1428, 1440, 1464, 1470,  1501, 1520, 1521, 1525, 1526, 1545, 1546, 1564, 1570, 300m, 500m, 510m, 600m, 630m, 6000, 6400, 640m, 700m, 710m, CTO 1110, N3010, N4010, N4020, N4030, N5010, M5010, N5030Latitude: 131L, D400, D410, D420, D430, D500, D505, D510, D520, D531, D600, D610, D620, D620 ATG, D630, D630 ATG, D631, X1, X300, CTO 13, 2110, E4200, E4300, E4310, E6400, E6410, E5400, E5410, E5500, E5510, XT, XT2Precision: M2300, M4300, M20Vostro: 1000, 1014, 1015, 1200, 1220, 1400, 1500, 1700, 1710, 1720, V13, A840, A860, 1510, 1520, 1310, 1320XPS: M1210, M1330, M140Studio: 1435, 1440, 1450, 1457, 1458, 15, 1535, 1536, 1537, 1555, 1557, 1558, 1569, XPS 13, XPS 1340, XPS 1640, XPS 16 (1645), XPS 16 (1647)
Kompatybilne wg podanych parametrów 19.5V 3.34A (65W)00001, 0CF823, 0DF263, 0F7970, 0F8834, 0HF991, HN662, 0HX648, 0PG728, 0XK850, 0XK921, 0YD703, 0YR733, 1X917,[zasłonięte]310-28,[zasłonięte]310-31,[zasłonięte]310-40,[zasłonięte]310-44,[zasłonięte]310-46,[zasłonięte]310-64,[zasłonięte]310-72,[zasłonięte]310-76,[zasłonięte]310-76,[zasłonięte]310-78,[zasłonięte]310-92,[zasłonięte]310-94,[zasłonięte]310-94,[zasłonięte]310-97,[zasłonięte]330-09,[zasłonięte]330-10, 5U092, ADP-65JB, ADP-65JB.B, CF745, CF823, DF261, DF263, F8834, HF991, HN662, HP-OQ065B83, HX648, LA65NS0-00, LA65NSO-00, N2765, NF642, PA-12, PA-1650-05D2, PA-1650-06D3, PA-17, PC531, PG728, T2357, T7423, U6166, U7088, XD802, XK921, YD703, YR733

Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne w trakcie transportu!!!

Zobacz inne moje aukcje:



Możliwość odbioru osobistego w naszych 2 punktach:

1. Radomsko, ul. Żeromskiego 5

2. Łódź, al. Politechniki 10/12




    ZAPRASZAMY DO NASZYCH SKLEPÓW

    w ŁODZI: Al. Politechniki 10/12
    90-980 Łódź
    Tel. 42 [zasłonięte] 41
    GG:[zasłonięte]139 83
    [zasłonięte]@akw.com.pl


    w RADOMSKU: ul. Żeromskiego 5
    Tel. 44 [zasłonięte] 73
    GG:[zasłonięte]144 98
    [zasłonięte]@akw.com.pl



    W razie pytań proszę o kontakt mailowy :)
    Serdecznie zapraszam do licytacji - poniżej opis transportu:

    Kontakt
    1. gg:[zasłonięte]13983
    2. tel: (042)[zasłonięte]689-10
    3. e-mail: [zasłonięte]@akw.com.pl
    Formy transportu i płatności
    1. Wpłata na konto bankowe:
    Deutsche Bank:
    40 1910 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0484408 [zasłonięte] 288101
    Multi Bank:
    57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 044218
      1. "Mediatech"
        Sklep komputerowy
        al. Politechniki 10 box 12
        Łódź
        czynny:
        pn-pt: 9:00 - 17:00
        sobota 10 - 14
      1. przesyłka pocztowa ekonomiczna: 12,50zł
    1. Odbiór osobisty
    2. Paczki
    Wysyłka
    1. Przesyłki wysyłane są codziennie (poza weekendami i dniami ustawowo wolnymi od pracy) za pośrednictwem Poczty Polskiej jako paczki pocztowe priorytetowe lub listy polecone priorytetowe.
    2. O wysyłce klient informowany jest mailem.
    3. Zamówiony towar można również - po wcześniejszym uzgodnieniu (mailowym bądź telefonicznym) - odebrać w siedzibie firmy.
    4. Czas dostarczenia zamówienia wynosi zwykle 1-3 dni roboczych od momentu wysłania. Może się on przedłużyć z przyczyn niezależnych od sklepu. W przypadku opóźnienia w dostawie prosi się o kontakt z urzędem pocztowym w Państwa miejscowości. Nie ma również możliwości dokładnego określenia, którego dnia i o której godzinie zostanie dostarczona paczka.
    5. Jeżeli podczas odbioru karton, w który zapakowany jest towar jest rozerwany, wgnieciony lub po prostu wzbudza podejrzenia, konieczne jest otworzenie paczki w obecności doręczyciela. W przypadku uszkodzonej zawartości zostanie spisany protokół, będący podstawą do składania przez sklep reklamacji na poczcie. Jeżeli protokół nie zostanie spisany uznaje się, że towar został dostarczony w stanie nienaruszonym.
    6. Po otrzymaniu przesyłki klient powinien dokładnie sprawdzić otrzymany sprzęt i o ewentualnych usterkach niezwłocznie dostarczyć o tym informację.
    7. Przesyłki nie są wysyłane firmami kurierskimi chyba, że klient sam przyśle do siedziby sklepu własnego przewoźnika. O fakcie tym należy dostarczyć informację przynajmniej na 24 godziny przed planowanym odbiorem.
    Reklamacje i zwroty
    1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).
    2. Na większość produktów zakupionych w sklepie F.U.H. Wieczorek udzielana jest gwarancja - według zasad określonych w opisie produktu.
    3. Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny zgodnie z art.2 ust.1, konsument ma możliwość dokonania zwrotu zakupionego i zapłaconego przy odbiorze przesyłki towaru w terminie 10 dni od daty jego odebrania. W tym celu należy złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Zwrócony towar powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu i nie może nosić śladów użytkowania. W przypadku niespełnienia wyżej wymienionych warunków, towar nie zostanie przyjęty.
    4. Zwrot towaru powinien nastąpić w terminie do 7 dni od momentu odstąpienia od umowy. Zwrotowi wraz z towarem podlegają również produkty, które dołączone były do niego jako gratisy.
    5. Po otrzymaniu przesyłki gwarantuje się zwrot pieniędzy w ciągu 7 dni od jej odbioru. Zwracana kwota pomniejszana jest o koszt przesyłki.
    6. Koszty przesyłki przy korzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni pokrywa kupujący.
    7. Proszę nie mylić prawa do odstąpienia od umowy z możliwością zakupu sprzętu do przetestowania. Sprzęt testowany, a więc i używany nie podlega zwrotowi.
    8. Produkt uszkodzony lub wadliwy należy po uzgodnieniu tego ze sprzedawcą odesłać na adres: F.U.H. Wieczorek ul. Politechniki 10 box 12 90-130 Łódź. Koszt dostarczenia produktu w celu naprawy lub wymiany gwarancyjnej pokrywa kupujący. Koszt odesłania produktu w ramach reklamacji sklep zwraca po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Przesyłkę należy nadać pocztą polską jako paczkę pocztową lub list polecony. Paczki nadane w inny sposób nie zostaną odebrane albo ich koszty zostaną zwrócone wyłącznie w wysokości aktualnej stawki obowiązującej na dzień wysyłki przesyłki. Przesyłki wysyłane do sklepu F.U.H. Wieczorek należy zapakować w sposób gwarantujący bezpieczeństwo i ochronę przesyłanego sprzętu.
    9. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
    10. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.
    11. Reklamacji nie podlegają:
      1. uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem bądź zaniechaniem użytkownika lub działaniem siły zewnętrznej (np. przepięciami w sieci, wyładowaniami atmosferycznymi, używaniem niezgodnych z instrukcją środków czyszczących, wilgocią i korozją, itp.)
      2. uszkodzenia elementów szklanych,
      3. uszkodzenia powstałe na skutek przeróbek, napraw i zmian dokonanych przez użytkownika lub niepowołane osoby trzecie,
      4. uszkodzenia powstałe w okolicznościach, za które nie odpowiada wytwórca i sprzedajacy, a w szczególności powstałe na skutek niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją obsługi eksploatacji,
      5. uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku eksploatacji niezgodnej z warunkami użytkowania.
    12. Towar przesłany do sklepu w ramach reklamacji musi być czysty zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami higieny. W odniesienu do sprzętów nie spełniających tego warunku sklep zastrzega sobie prawo odmowy rozpatrzenia reklamacji.
    13. W przypadku przesłania w ramach reklamacji w pełni sprawnego produktu sklep nie ponosi kosztów odesłania produktu.

    Dodano 2[zasłonięte]012-01 15:48

    © PanelReklamowy