Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zasady skutecznej komunikacji w nauczaniu. EBOOK

15-07-2012, 23:12
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 50.56 zł     
Użytkownik poltax
numer aukcji: 2432745556
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 38   
Koniec: 19-07-2012 12:44:05
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Zasady skutecznej komunikacji w nauczaniu i wychowywaniu. Praktyczny poradnik dla nauczycieli i wychowawców. E-BOOK

Autor: pod redakcją Małgorzaty Taraszkiewicz
Wydawca: Verlag Dashofer Sp. z o.o.
ISBN: 83[zasłonięte]88285-6
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 81
Format: plik PDF
Wydanie: ED-ZSK

Wysyłka w ciągu 24 godzin

EAN: 838[zasłonięte]5076


Elektroniczna książka w pliku PDF (ebook). Ten produkt, po zakupieniu i opłaceniu, wysłany zostanie e-mailem.


Tematyka

Publikacja zawiera wiele porad na temat zasad budowania jak najefektywniejszej dla procesu przyswajania wiedzy więzi miedzy osobą nauczającą a nauczaną. Wprowadza w zagadnienia reżyserii edukacyjnej, zasad oceniania postępów w nauce i poziomów informacji w ocenianiu.

Korzyści:

Otrzymacie Państwo:


- Wiedzę na temat najbardziej skutecznych metod komunikowania się z uczniem,
- Materiały pozwalające na zrozumienie i wnikliwą analizę procesu uczenia się,
- Zestaw sprawdzonych w praktyce narzędzi - ćwiczeń, zadań, przykładów do refleksji,
- Publikację w praktycznej formie dokumentu elektronicznego.

Autorzy

Małgorzata Taraszkiewicz
- psycholog edukacyjny, edukator, trener, autor książek i materiałów edukacyjnych; kierownik Pracowni Informacji Pedagogicznej CODN, szef Wydawnictw CODN. Autor projektu i redaktor pakietu "Europa na co dzień"; koordynator i trener programu "Nowa Szkoła"; autor projektu i redaktor pakietu "Nowa Szkoła"; autor wielu programów szkoleniowych dla nauczycieli (m.in. autorski program pt. "Profesor NLP w nauczaniu i wychowaniu"); trener grup nauczycieli i dyrektorów szkół; autorka książek m.in. "Książki warte czytania dzieciom", "Jak uczyć lepiej, czyli Refleksyjny Praktyk w Działaniu. Projektuje i prowadzi treningi i warsztaty z zakresu m.in. komunikacji, kreatywności, asertywności i rozwoju osobistego dla edukacji i biznesu.

Wiga Bednarkowa - w WSP w Częstochowie pomaga studentom stawać się nauczycielami. Jako polonistka realizuje się w szkole "Elementarz" (w Katowicach), pracując według programu "To lubię!". Korzystając z doświadczeń zbieranych w różnych formach doskonalenia (m.in. na warsztatach InSEA - Międzynarodowego Stowarzyszenia Wychowania przez Sztukę), organizuje uczniom zajęcia nazywane lekcjami języka polskiego. Zajmuje się ewaluacją w edukacji, mierzeniem jakości pracy szkoły i pomiarem dydaktycznym.

Jan C. Raudner - założyciel i prezes Polskiego Stowarzyszenia NLP. Wiele lat pracował jako nauczyciel i dyrektor szkoły. Założył International Institute for NLP & MORE współpracujący z Southern Institute for NLP (USA), Institut NLP Berlin, Bodensee Ferien Akademie, Akademie fur Philosophie - Lichtenstein. Od 1995 roku prowadzi również treningi na terenie Polski. Jest jednym z dwóch trenerów, którzy zapoczątkowali nurt NLP w Polsce. Jest autorem programów i publikacji z zakresu NLP, m.in. książki "Myśli, Emocje, Przekonania".

Jerzy Kępiński - młody, wszechstronnie zdolny, szuka swojego miejsca w życiu, miłośnik motocykli i hamburgerów, dużo pisze i rysuje. Powołał do życia sympatyczne fasolki, którymi zilustrował tę książkę.


SPIS TREŚCI:

1. Informacje

1.1 Spis treści
1.2 Informacje o autorach
1.3 Wykaz piktogramów

2. Wprowadzenie

3. Kompozycja doświadczenia edukacyjnego

3.1. Reżyseria edukacyjna
3.2. Vademecum podstaw programowych
3.3. Nauczanie
3.3.1. Komentarze
3.3.2. Mapa mentalna - nauczanie
3.4. Wychowanie
3.4.1. Komentarze
3.4.2 Mapa mentalna - wychowanie
3.5. Umiejętności
3.5.1. Komentarze
3.5.2. Mapa mentalna - umiejętności

4. Ocenianie
4.1. Zasady ogólne
4.2. Poziomy informacji w ocenianiu
4.3. Ocenianie: problem czy proces
4.4. Najczęstsze błłędy podczas oceniania

5. Kotwice


Zasady skutecznej komunikacji w nauczaniu. EBOOK