Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zasady skutecznej komunikacji w nauczaniu...

11-03-2012, 13:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 51.90 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2114312818
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 6   
Koniec: 12-03-2012 03:44:17
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Zasady skutecznej komunikacji w nauczaniu i wychowywaniu (publikacja w pdf)
Zespół autorów pod redakcją Małgorzaty Taraszkiewicz

Zasady skutecznej komunikacji w nauczaniu i wychowywaniu (publikacja w pdf)
Dodatkowe informacje

  • ISBN:83[zasłonięte]88285-6
  • liczba stron: 81
  • Wydawnictwo: Dashofer
  • Rok wydania:
  • Opis

    Tematyka

    Praktyczny dokument w formacie pdf!

    Publikacja zawiera wiele porad na temat zasad budowania jak najefektywniejszej dla procesu przyswajania wiedzy więzi miedzy osobą nauczającą a nauczaną. Wprowadza w zagadnienia reżyserii edukacyjnej, zasad oceniania postępów w nauce i poziomów informacji w ocenianiu.


    Korzyści

    Otrzymacie Państwo:

    * Wiedzę na temat najbardziej skutecznych metod komunikowania się z uczniem,
    * Materiały pozwalające na zrozumienie i wnikliwą analizę procesu uczenia się,
    * Zestaw sprawdzonych w praktyce narzędzi - ćwiczeń, zadań, przykładów do refleksji,
    * Publikację w praktycznej formie dokumentu elektronicznego.

    Spis treści:
    Spis treści

    1. Informacje 3
    1.1 Spis treści 3
    1.2 Informacje o autorach 4
    1.3 Wykaz piktogramów 6

    2. Wprowadzenie 7

    3. Kompozycja doświadczenia edukacyjnego 9
    3.1. Reżyseria edukacyjna 9
    3.2. Vademecum podstaw programowych 15
    3.3. Nauczanie 19
    3.3.1. Komentarze 19
    3.3.2. Mapa mentalna - nauczanie 21
    3.4. Wychowanie 22
    3.4.1. Komentarze 22
    3.4.2 Mapa mentalna - wychowanie 36
    3.5. Umiejętności 37
    3.5.1. Komentarze 37
    3.5.2. Mapa mentalna - umiejętności 40

    4. Ocenianie 41
    4.1. Zasady ogólne 41
    4.2. Poziomy informacji w ocenianiu 57
    4.3. Ocenianie: problem czy proces 60
    4.4. Najczęstsze błędy podczas oceniania 62

    5. Kotwice 74
    Autorzy

    Małgorzata Taraszkiewicz - psycholog edukacyjny, edukator, trener, autor książek i materiałów edukacyjnych; kierownik Pracowni Informacji Pedagogicznej CODN, szef Wydawnictw CODN. Autor projektu i redaktor pakietu "Europa na co dzień"; koordynator i trener programu "Nowa Szkoła"; autor projektu i redaktor pakietu "Nowa Szkoła"; autor wielu programów szkoleniowych dla nauczycieli (m.in. autorski program pt. "Profesor NLP w nauczaniu i wychowaniu"); trener grup nauczycieli i dyrektorów szkół; autorka książek m.in. "Książki warte czytania dzieciom", "Jak uczyć lepiej, czyli Refleksyjny Praktyk w Działaniu. Projektuje i prowadzi treningi i warsztaty z zakresu m.in. komunikacji, kreatywności, asertywności i rozwoju osobistego dla edukacji i biznesu.

    Wiga Bednarkowa - w WSP w Częstochowie pomaga studentom stawać się nauczycielami. Jako polonistka realizuje się w szkole "Elementarz" (w Katowicach), pracując według programu "To lubię!". Korzystając z doświadczeń zbieranych w różnych formach doskonalenia (m.in. na warsztatach InSEA - Międzynarodowego Stowarzyszenia Wychowania przez Sztukę), organizuje uczniom zajęcia nazywane lekcjami języka polskiego. Zajmuje się ewaluacją w edukacji, mierzeniem jakości pracy szkoły i pomiarem dydaktycznym.

    Jan C. Raudner - założyciel i prezes Polskiego Stowarzyszenia NLP. Wiele lat pracował jako nauczyciel i dyrektor szkoły. Założył International Institute for NLP & MORE współpracujący z Southern Institute for NLP (USA), Institut NLP Berlin, Bodensee Ferien Akademie, Akademie fûr Philosophie - Lichtenstein. Od 1995 roku prowadzi również treningi na terenie Polski. Jest jednym z dwóch trenerów, którzy zapoczątkowali nurt NLP w Polsce. Jest autorem programów i publikacji z zakresu NLP, m.in. książki "Myśli, Emocje, Przekonania".

    Jerzy Kępiński - młody, wszechstronnie zdolny, szuka swojego miejsca w życiu, miłośnik motocykli i hamburgerów, dużo pisze i rysuje. Powołał do życia sympatyczne fasolki, którymi zilustrował tę książkę.


    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa