Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zasady Sandlera. 49 ponadczasowych zasad...

16-02-2015, 11:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 64.90 zł     
Użytkownik SklepBookmaster
numer aukcji: 5002221303
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 2   
Koniec: 16-02-2015 10:45:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 9.00 do 17.00
telefon
(22)[zasłonięte]428-25
(22)[zasłonięte]490-41
email
[zasłonięte]@bookmaster.pl
godziny otwarcia punktu odbioru zamówień
Pon - Pt 08:00 - 17:00
adres

Bookmaster
Anielewicza 37
01-057 Warszawa

Zamówienia realizujemy w ciągu 2-3 roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty lub wybrania formy płatności z pobraniem.
Paczki wysyłamy



Dokonanie zakupu oznacza akceptację warunków zamieszczonych w regulaminie zakupów, w zakładce "o mnie". UWAGA: W przypadku aukcji na produkt dostępny w wielu wariantach kolorystycznych itp. wybór jest losowy!

Kupując na wielu aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz!

Zasady Sandlera. 49 ponadczasowych zasad sprzedaży

Mattson David


David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił dowiedzieć się najwięcej, jak to tylko możliwe, na temat potencjalnych klientów, by zrozumieć, dlaczego zachowują się w określony sposób i co motywuje ich do zakupu. Jego poszukiwania i badania doprowadziły do stworzenia systemu szkoleń sygnowanego jego nazwiskiem, który pomógł wielu sprzedawcom na całym świecie w odnoszeniu stałych, nadzwyczajnych sukcesów. Książka zawiera zestaw przystępnie, barwnie i przekonująco opisanych zasad stanowiących źródło inspiracji i tworzących gotowy do wykorzystania system, który zapewni zaangażowanemu sprzedawcy osiąganie najlepszych wyników swojej pracy. Dzięki tej publikacji dowiesz się między innymi:- jak zachować się w każdej sytuacji sprzedażowej, aby uzyskać zamówienie, i kiedy lepiej wycofać się z procesu sprzedaży,- jak przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, kierując zachowaniem potencjalnego klienta (prospekta),- dlaczego prospekci nie mówią prawdy i jakie pytania pozwolą ci tę prawdę odkryć,- kiedy i w jaki sposób należy klientowi odmówić oferty, o którą prosi,- dlaczego nadgorliwość w procesie sprzedaży może popsuć twoje relacje z klientem.



Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64349
  • liczba stron: 212
  • okładka: twarda
  • wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • seria: DLA LIDERÓW BIZNESU
  • Data wydania: 2[zasłonięte]014-11