Zasady Sandlera. 49 ponadczasowych zasad sprzedaży
Mattson David
David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił dowiedzieć się najwięcej, jak to tylko możliwe, na temat potencjalnych klientów, by zrozumieć, dlaczego zachowują się w określony sposób i co motywuje ich do zakupu. Jego poszukiwania i badania doprowadziły do stworzenia systemu szkoleń sygnowanego jego nazwiskiem, który pomógł wielu sprzedawcom na całym świecie w odnoszeniu stałych, nadzwyczajnych sukcesów. Książka zawiera zestaw przystępnie, barwnie i przekonująco opisanych zasad stanowiących źródło inspiracji i tworzących gotowy do wykorzystania system, który zapewni zaangażowanemu sprzedawcy osiąganie najlepszych wyników swojej pracy. Dzięki tej publikacji dowiesz się między innymi:- jak zachować się w każdej sytuacji sprzedażowej, aby uzyskać zamówienie, i kiedy lepiej wycofać się z procesu sprzedaży,- jak przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, kierując zachowaniem potencjalnego klienta (prospekta),- dlaczego prospekci nie mówią prawdy i jakie pytania pozwolą ci tę prawdę odkryć,- kiedy i w jaki sposób należy klientowi odmówić oferty, o którą prosi,- dlaczego nadgorliwość w procesie sprzedaży może popsuć twoje relacje z klientem.
Dane:- ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64349
- liczba stron: 212
- okładka: twarda
- wydawnictwo: Wolters Kluwer
- seria: DLA LIDERÓW BIZNESU
- Data wydania: 2[zasłonięte]014-11