KONTAKT:
siedziba firmy i salon sprzedaży:
GALERIA WŁOTER
ŚWIAT KWIATÓW I PREZENTÓW
SALON DEKORACJI OKIEN
04-987 Warszawa ul Wał Miedzeszyński 70 A
TEL/FAX 22 [zasłonięte] 63 22 [zasłonięte] 75
KOM. 601 [zasłonięte] 650
PRACOWNIA SZYCIA DEKORACJI OKIEN
TEL 22 [zasłonięte] 63 KOM 605 [zasłonięte] 278
www.firany-wloter.pl biuro@firany-wloter
FORMY PŁATNOŚCI
1. Płace z Allegro
2.Przelew zwykły na konto firmowe PKO BP
NR 07 1020 [zasłonięte] 1[zasłonięte]1560002 [zasłonięte] 008188
REGULAMIN ZAKUPÓW :
1. Zakupiony towar wysyłamy w ciagu 2-3 dni ( licząc dni robocze) od daty wpływu wpłaty na konto.
2. Zamówienia na indywidualny wymiar realizujemy do 7 dni od wpłaty( dni robocze), w sytuacjach wyjątkowych ( nawał pracy, brak dostępności koloru) –do 14 dni lub powiadamiamy i zwracamy natychmiast pieniądze.
3. Wysyłamy przesyłki poprzez Pocztę Polską: list priorytetowy : 9,00 paczka priorytet: 15,00, paczka powyżej 5 kg 21,00 pln.
4. Kupując kilka rzeczy, płacisz tylko raz.
5. Wysyłamy próbki tkanin przy przewidywanym większym zakupie. Należy zakupić na naszej Aukcji Usługa szycia 2 szt licytacyjne i określić rodzaj, kolor tkaniny, nr aukcji oraz własny Nick i adres.
6. Zapraszamy do obejrzenia wszystkich naszych aukcji, pozwoli to Państwu stworzyć własną koncepcję dekoracji, a potem zamówić wykonanie na naszej aukcji Usługa Szycia.
7. Zapewniamy możliwość zwrotu towaru, jeśli nie spełnia Państwa oczekiwań . jest to możliwe w ciągu 2 dni od odbioru przesyłki, bez śladów użytkowania i uszkodzeń. Zwrot towaru na koszt Kupującego.
8. Zwroty nie dotyczą tkanin ciętych z metrażu oraz dekoracji szytych na indywidualne zamówienie.
9. Dekoracje z ekspozycji , w cenach wyprzedażowych podlegają zwrotowi , natomiast nie usuwamy reklamacji i nie wymieniamy. Zapewniamy, że są pełnowartościowe.
10. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia terminu dostawy z winy kuriera.
11. Prosimy o powiadomienie, jeśli nastąpi problem , postaramy się wyjaśnić .
12. Po otrzymaniu przesyłki oczekujemy na komentarz, będzie to dla nas znak, że przesyłka została doręczona .
13. W sytuacji, gdy przesyłka dotrze ze śladami uszkodzeń lub otwierania, prosimy o sprawdzenie zawartości oraz sporządzenia protokołu w obecności kuriera.
14. Spory i reklamacje rozstrzygamy zgodnie z regulaminem zakupów oraz zasadami Allegro.
Zapraszamy ŻYCZYMY UDANYCH
|