Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie zasobami ludzkimi... [nowa]

19-01-2012, 15:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 27.30 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 1998826782
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 19   
Koniec: 14-01-2012 01:00:05
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Zarządzanie zasobami ludzkimi w sektorze turystycznym
Anna Tokarz

Zarządzanie zasobami ludzkimi w sektorze turystycznym
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8351-846-0
  • liczba stron: 136
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Wymiary: 160 x 230 mm
  • Rok wydania: 2008
  • Opis

    Opracowanie jest pierwszą w Polsce próbą przedstawienia problematyki zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze turystycznym. Jego celem jest dostarczenie podstawowej wiedzy na temat istoty procesu zarządzania zasobami ludzkimi i znaczenia poszczególnych jego instrumentów w działalności przedsiębiorstw turystycznych. Autorka charakteryzuje zatrudnienie w sektorze turystycznym oraz omawia problematykę rekrutacji i selekcji pracowników, szkoleń, motywowania i oceniania pracowników, a także identyfikowania
    i zaspokajania ich potrzeb zawodowych.
    W pracy wskazano na możliwość wykorzystania omówionych metod
    i narzędzi w praktyce organizacyjnej. Dlatego, poza prezentacją podstawowych zagadnień teoretycznych, znaczne miejsce zajmują studia przypadków i przykłady praktycznego zastosowania poszczególnych instrumentów zarządzania zasobami ludzkimi.
    Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych kształcących się
    w specjalnościach związanych z szeroko rozumianą gospodarką turystyczną, a także do przedstawicieli branży turystycznej, kadry menedżerskiej i pracowników biur podróży, hoteli, placówek gastronomicznych.

    Spis treści:
    Wstęp

    ROZDZIAŁ I. TEORETYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI W SEKTORZE TURYSTYCZNYM
    1.1. Tendencje w zarządzaniu ludźmi
    1.2. Istota zarządzania zasobami ludzkimi
    1.3. Cele zarządzania zasobami ludzkimi
    1.4. Adresaci działań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i ich potrzeby
    ROZDZIAŁ II. SEKTOR TURYSTYCZNY JAKO OBSZAR ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI
    2.1. Turystyka jako sektor gospodarki
    2.2. Pracodawcy w sektorze turystycznym
    2.3. Zatrudnienie w sektorze turystycznym
    2.4. Praca jako czynnik produkcji w sektorze turystycznym
    ROZDZIAŁ III. REKRUTACJA CZYLI POZYSKIWANIE KANDYDATÓW DO PRACY
    W SEKTORZE TURYSTYCZNYM
    3.1.Przygotowanie procesu rekrutacji w przedsiębiorstwach turystycznych
    3.1.1. Diagnoza potrzeb personalnych
    3.1.2. Opis stanowiska pracy
    3.1.3. Profil kandydata
    3.2. Wybór strategii rekrutacyjnej- rekrutacja wewnętrzna lub zewnętrzna
    3.3. Metody rekrutacji
    3.3.1. Ogłoszenia prasowe
    3.3.2. Rekrutacja internetowa
    3.3.3. Poszukiwanie bezpośrednie
    ROZDZIAŁ IV. TECHNIKI SELEKCJI KANDYDATÓW DO PRACY W SEKTORZE TURYSTYCZNYM
    4.1. Selekcja na podstawie aplikacji
    4.2. Rozmowa kwalifikacyjna
    4.3. Testy psychologiczne
    4.4. Assesment center
    ROZDZIAŁ V. POZOSTAŁE INSTRUMENTY ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI
    W SEKTORZE TURYSTYCZNYM
    5.1. Motywowanie pracowników
    5.2. Szkolenia jako narzędzie rozwoju pracowników i przedsiębiorstwa turystycznego
    5.3. Ocenianie pracowników
    Zakończenie
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa