Książka Wzrost w umiejętny sposób wplata ponadczasowe prawdy o ludzkim zachowaniu i wartościach w praktyczny model biznesowy, który opisuje, w jaki sposób można odkrywać, budować, upowszechniać, tworzyć i oceniać swój ideał. Odwołując się do barwnych historii z własnego doświadczenia, a także przyglądając się z bliska sukcesom marek takich jak Pampers, Discovery Channel, Jack Daniel’s czy Zappos, autor książki Wzrost łamie dla nas szyfr sukcesu w biznesie XXI wieku. Dziesięcioletnie badanie, które doprowadziło do odkrycia sekretu wzrostu i rentowności Firmy, które koncentrują się na podnoszeniu jakości życia ludzi, odnotowują wzrost na poziomie trzykrotnie wyższym niż konkurencja i uzyskują wyniki znacznie powyżej średniej rynkowej. Dominują w swoich kategoriach i mogą maksymalizować zyski w długim okresie. - Na podstawie wyjątkowej dziesięcioletniej analizy wzrostu 50 tysięcy marek Jim Stengel pokazuje, że w przypadku pięćdziesięciu najlepszych firm świata – tak zróżnicowanych jak Method, Red Bull, Lindt, Petrobras, Samsung, Discovery Communications, Visa, Zappos oraz Innovent – występuje zależność przyczynowo-skutkowa pomiędzy umiejętnością odwoływania się do podstawowych ludzkich emocji, nadziei, wartości i poczucia sensu a wynikami finansowymi. Z badania wynika, że w pierwszej dekadzie XXI wieku inwestycja w te firmy – w grupę „Stengel 50” – przyniosłaby czterokrotnie wyższy zwrot niż inwestycja w spółki S&P 500. - Książka Wzrost opiera się na bezprecedensowych badaniach empirycznych, dla których impulsem stały się obserwacje firm rozwijających się szybciej niż P&G (Stengel prowadził je jako globalny dyrektor ds. marketingu firmy Procter & Gamble). Po odejściu ze stanowiska w 2008 roku Stengel, we współpracy z globalną firmą badawczą i konsultingową Millward Brown Optimor, opracował założenia nowego projektu badawczego. Badanie to miało na celu analizę zależności między zaangażowaniem, lojalnością i skłonnością klientów do promowania marki a wynikami finansowymi firmy w dziesięcioletnim okresie.
Na pozostałych aukcjach znajdziesz inne książki,
jeśli nie znalazłeś tego czego szukasz zadzwoń a wystawimy dla ciebie aukcję.
masz pytanie zadzwoń:
32 [zasłonięte] 93 lub 32 [zasłonięte] 72
poniedziałek- piątek 8:00-20:00
sobota 8:00-14:00
1 aukcja lub 1 przedmiot - poczta polska
kilka aukcji lub sztuk wysyłka kurierem
WYSYŁKA ZA GRANICĘ po uprzednim uzgodnieniu kosztów wysyłki wg cennika POCZTY POLSKIEJ dla danego kraju:
http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,zagraniczny_paczka_pocztowa.html
- forma płatności przelew
REGULAMIN SKLEPU NA STRONIE O MNIE
kupujesz wypełnij - formularz płacę niezależnie od formy płatności
DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI 92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368