Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZARZĄDZANIE WIEDZĄ O CZYNNIKACH... [nowa]

16-05-2014, 4:56
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 47.90 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 4157921312
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 2   
Koniec: 16-05-2014 05:02:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

ZARZĄDZANIE WIEDZĄ O CZYNNIKACH LUDZKICH W ORGANIZACJI

Waldemar Karwowski

Dane:
  • ISBN:[zasłonięte]978-8378-570-0
  • liczba stron: 425
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: SGH
  • seria: PRZEDSIĘBIORSTWO WSPÓŁCZESNE
  • wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2010
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:


    Wprowadzenie
    Rozdział 1. Czynniki ludzkie a przedsiębiorstwa przyszłości
    1.1. Wprowadzenie
    1.2. Dziedzina czynników ludzkich
    1.3. Czynniki ludzkie a rozwój technologii
    1.4. Spójność między dyscyplinami zarządzania i czynników ludzkich
    1.5. Podsumowanie
    Rozdział 2. Wiedza o efektywności pracownika w zarządzaniu przedsiębiorstwem
    2.1. Zarządzanie efektywnością pracy
    2.2. Struktura systemu pracy a zarządzanie naukowe
    2.3. Wiedza o zawodowych czynnikach ludzkich
    2.4. Efektywność pracy: podstawy zarządzania
    2.5. Zarządzanie systemami pracy człowieka
    2.6. Model kompatybilności pracy (WCM)
    2.7. Kompatybilność faktyczna i doświadczana w systemie pracy
    2.8. Schemat zarządzania na potrzeby zastosowania modelu kompatybilności pracy
    2.9. Podsumowanie
    Rozdział 3. Zarządzanie wiedzą
    3.1. Wiedza jednostki i organizacji
    3.2. Schemat zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie
    3.3. Proces zarządzania wiedzą
    3.4. Zarządzanie wiedzą a konkurencyjność przedsiębiorstwa
    3.5. Ludzkie czynniki zarządzania wiedzą
    3.6. Podsumowanie
    Rozdział 4. Zarządzanie wiedzą o czynnikach ludzkich w kontekście bezpieczeństwa pracy: studium przypadku
    4.1. Wprowadzenie
    4.2. Zarządzanie wiedzą w zakresie bezpieczeństwa pracy87
    4.3. Wnioski
    4.4. Podsumowanie
    Rozdział 5. Efektywność pracy: obrazowanie wiedzy
    5.1. Wiedza o efektywności pracy w kontekście zarządzania biznesowego
    5.2. Integracja systemów opartych na wiedzy
    5.3. Mapowanie koncepcji efektywności pracy
    5.4. Podsumowanie
    Rozdział 6. Mapowanie wiedzy o czynnikach ludzkich na procesy zarządzania przedsiębiorstwami
    6.1. Dyscyplina zarządzania
    6.2. Modelowanie wiedzy o czynnikach ludzkich i zarządzaniu biznesem
    6.3. Taksonomia wiedzy o czynnikach ludzkich
    6.4. Taksonomia wiedzy o zarządzaniu
    6.5. Odwzorowanie czynników ludzkich w zarządzaniu
    6.6. Scenariusze przypadków użycia dotyczące wiedzy o czynnikach ludzkich
    i wiedzy o zarządzaniu.
    6.7. Podsumowanie
    Rozdział 7. Zarys teorii aktywności w zakresie modelowania procesów zarządzania: studium przypadku
    7.1. Modele ludzkiej aktywności w pracy
    7.2. Teoria aktywności a struktura modelowania wiedzy o zarządzaniu
    7.3. Podsumowanie
    Rozdział 8. Ontologia czynników ludzkich w modelowaniu procesów zarządzania
    8.1. Wprowadzenie
    8.2. Koncepcje ontologii czynników ludzkich i modelowania procesów zarządzania w kontekście systemów usług
    8.3. Podsumowanie
    Rozdział 9. Wiedza o czynnikach ludzkich a systemy usług
    9.1. Systemy usług
    9.2. Czynniki ludzkie w środowisku usługowym
    9.3. Podsumowanie
    Rozdział 10. Koncepcja zarządzania systemami usług zorientowanymi na użytkownika
    10.1. Wprowadzenie
    10.2. Taksonomie systemów usług
    10.3. Metody i strategie projektowania systemów usług zorientowanego na użytkownika w procesie biznesowym
    10.4. Procedura opracowywania procesów biznesowych zorientowanych na użytkownika
    10.5. Podsumowanie
    Rozdział 11. Antropocentryczne projektowanie systemów usług
    11.1. Wprowadzenie
    11.2. Podstawowe zasady antropocentrycznego projektowania systemów usług
    11.3. Taksonomie systemów usług
    11.4. Projektowanie systemów usług a miary jakości
    11.5. Metody i strategie antropocentrycznego projektowania systemów usług
    11.6. Planowanie procesów w ramach systemów usług
    11.7. Kontekst zastosowania systemu usług
    11.8. Określanie wymagań usługi
    11.9. Analiza i ocena systemów usług
    11.10. Usługi w systemach innowacyjnych
    11.11. Projektowanie antropocentryczne a systemy usług wielokanałowych
    11.12. Wdrażanie modelowanych systemów usług
    11.13. Podsumowanie
    Rozdział 12. Schemat antropocentrycznego zarządzania wiedzą a koncepcja inteligentnego budynku:studium przypadku
    12.1. Wprowadzenie
    12.2. Podsumowanie
    Rozdział 13. Zastosowanie wiedzy o czynnikach ludzkich w odchudzonym systemie wytwarzania: studium przypadku
    13.1. Wprowadzenie
    13.2. System produkcji odchudzonej a BP
    13.3. Produkcja odchudzona, bezpieczeństwo i higiena pracy
    13.4. Metody i procedury
    13.5. Kwestionariusz badawczy
    13.6. Miary bezpieczeństwa w pracy
    13.7. Kwestionariusz dotyczący bezpieczeństwa i higieny pracy
    13.8. Analiza poziomu wdrożenia odchudzonej produkcji
    13.9. Weryfikacja metody
    13.10. Analiza danych ankietowych
    13.11. Podsumowanie danych ankietowych
    13.12. Wnioski
    13.13. Podsumowanie
    Rozdział 14. Zarządzanie kompetencjami pracowników: zastosowania systemu Evolute
    14.1. Wprowadzenie
    14.2. Kompetencje zawodowe pracownika
    14.3. Koncepcja twórczego niepokoju
    14.4. Technologia samooceny w systemie Evolute oraz kontekst jej zastosowania
    14.5. Wykorzystanie systemu Evolute w procesach biznesowych
    14.6. Twórczy niepokój a role zawodowe
    14.7. Aplikacja Nephroid
    14.8. Podsumowanie
    Rozdział 15. Pozyskiwanie wiedzy ukrytej na temat oczekiwań pracownikaw organizacji uczącej się: studium przypadku
    15.1. Wprowadzenie.
    15.2. Kultura bezpieczeństwa w przedsiębiorstwach produkcyjnych
    15.3. Środowisko uczenia się i organizacja ucząca się a zarządzanie wiedzą
    15.4. Kompetencje indywidualne a zarządzanie zasobami ludzkimi
    15.5. Tworzenie wiedzy i środowisko uczenia się
    15.6. Metody i procedury
    15.7. Kwestionariusz dotyczący organizacyjnego uczenia się
    15.8. Kwestionariusz dotyczący kultury bezpieczeństwa
    15.9. Kwestionariusz dotyczący kompetencji pracowników
    15.10. Kwestionariusz dotyczący kompetencji kadry kierowniczej
    15.11. Ocena rzetelności kwestionariuszy337
    15.12. Ocena ważności kwestionariuszy
    15.13. Dwukierunkowy model strukturalny relacji między środowiskiem uczenia się, kulturą bezpieczeństwa i kompetencjami pracowników produkcyjnych
    15.14. Analiza SEM kierownictwa w przedsiębiorstwach produkcyjnych: specyfikacja modelu strukturalnego
    15.15. Modyfikacja modelu
    15.16. Podsumowanie
    Podsumowanie monografii
    Bibliografia
    Spis tabel
    Spis rysunków

    Przed zakupem zapoznaj się ze stroną o mnie

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.