Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie wiedzą

17-05-2014, 19:52
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 55 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4250859765
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 16-06-2014 19:43:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Zarządzanie wiedzą
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64159
Wymiar: 17.0x24.0cm
Nr wydania: 2
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
Ilość stron: 496
Ocena: -
Waga: 0,71 kg
Indeks: 552[zasłonięte]01549KS
Rok wydania: 2012
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Wydawca: Wolters Kluwer

Opis książki


Podręcznik zawiera omówienie współczesnych koncepcji zarządzania wiedzą i pojęć z nim związanych. Prezentuje przegląd aktualnego stanu nauki w tej dziedzinie. Książka adresowana jest zarówno do studentów, jak i praktyków biznesu.
Każdy rozdział składa się z części teoretycznej, przykładu z praktyki biznesowej oraz pytań problemowych i testowych, a także krzyżówki pozwalającej na szybkie sprawdzenie przyswojonej wiedzy.
W podręczniku omówiono m.in.:
  • cele zarządzania wiedzą,
  • transfer technologii i zagadnienia wiedzy utajonej,
  • pozyskiwanie wiedzy z otoczenia, wywiad gospodarczy,
  • pomiar i wycenę zasobów wiedzy
  • systemy informatyczne wspomagające zarządzanie wiedzą,
  • zadania liderów w stymulowaniu kreatywności i zarządzaniu wiedzą.
Zobacz także...