Książka jest NOWA, w stanie IDEALNYM. Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki. Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie
Wydawnictwo: OnePress Techniki zarządzania własnym życiem
- Dowiedz się, jak sprawić, by postrzegano Cię jako geniusza
- Zdobądź wiedzę, którą będziesz mógł zastosować w praktyce
- Naucz się wykorzystywać okazje i przygotowywać grunt pod swój sukces
Menedżer skuteczny i bogaty (nie tylko w doświadczenie)
Warren Buffett nieustannie święci triumfy we wszystkich sferach swojego życia. Czy pragniesz poznać tajemnicę sukcesu tego niezwykłego człowieka? Masz ochotę zagłębić się w filozofię, według której zarządza swoim życiem zawodowym i osobistym? Chcesz poznać ją w teorii i praktyce, a potem zaadaptować dla siebie?
Autorzy oferują wyjątkowy wgląd w techniki zarządzania stosowane przez Warrena Buffetta oraz proponują proste, gotowe rozwiązania, które umożliwią osiąganie sukcesów zarówno osobom początkującym, jak i doświadczonym badaczom stylu Warrena. Książka wyjaśnia również, dlaczego sukcesy w życiu osobistym i zawodowym zazwyczaj idą ze sobą w parze. Kompetencje menedżerskie w pięciu krokach:
- 1. Znajdź odpowiedniego pracodawcę.
- 2. Naucz się delegować zadania i obowiązki.
- 3. Znajdź właściwego menedżera na dane stanowisko.
- 4. Motywuj swoich pracowników.
- 5. Poznaj pułapki, wyzwania i nauczki dla menedżerów.
Spis treści:Wprowadzenie (9) W skrócie (11)
- 1. Znajdź odpowiednią firmę (12)
- 2. Deleguj zadania i obowiązki (12)
- 3. Znajdź menedżera dysponującego odpowiednimi cechami (13)
- 4. Motywuj swoich pracowników (13)
- 5. Aksjomaty menedżerskie na różne problemy (13)
Krok pierwszy. Znajdź sobie właściwego pracodawcę 1. Jak znaleźć firmę zapewniającą najlepsze możliwości rozwoju kariery zawodowej (17)
- Firmy dysponujące trwałą przewagą konkurencyjną (18)
2. Trzy szybkie testy, pozwalające wskazać najlepsze firmy, w których warto pracować (23)
- 1. Zysk w przeliczeniu na jedną akcję (23)
- 2. Zadłużenie (25)
- 3. Marża zysku brutto (26)
- Podsumowanie (28)
Krok drugi. Deleguj zadania 3. Zasady delegowania obowiązków (31)
- Zasada nr 1 (32)
- Zasada nr 2 (32)
- Zasada nr 3 (33)
- Podsumowanie (33)
Krok trzeci. Znajdź właściwego menedżera na dane stanowisko 4. Od czego Warren zaczyna poszukiwania właściwego menedżera (37) 5. Zwycięzca czy ofiara? W jaki sposób Warren identyfikuje lidera grupy (41) 6. Znajdź pracę, którą pokochasz (43) 7. Stwórz skuteczny zespół sprzedażowy (45) 8. Obsesja (47) 9. Potęga szczerości (49) 10. Kontroluj koszty (51) 11. Koncentruj się na długim okresie (53) 12. Jak ustalać poziom wynagrodzeń (57) Krok czwarty. Motywuj swoich pracowników 13. Zrób dobre pierwsze wrażenie (61) 14. Potęga pochwał (63) 15. Doskonała reputacja (65)
16. Ryzyko krytykowania (69)
- Chwal konkretnych ludzi, ale krytykuj ogólnie (70)
- Jeżeli musisz skrytykować kogoś osobiście, najpierw go pochwal (72)
17. Jak zwyciężyć w sporze (75)
- Wpływ Benjamina Franklina (76)
18. Odwołuj się do potrzeb i pragnień drugiej osoby (79) 19. Pomagaj innym wpaść na właściwy pomysł (81)
- Zamiast wydawać bezpośrednie polecenia, zadawaj pytania (82)
20. Wszyscy popełniamy błędy - przyznawaj się do nich (85) Krok piąty. Pułapki, wyzwania i nauczki dla menedżerów 21. Ukryte zagrożenia związane z zarabianiem za pożyczone pieniądze (89) 22. Czy dobre pomysły zawsze przynoszą dobre rezultaty? (93) 23. Jak postępować z pracownikami, którzy łamią prawo (95) 24. Jak sobie radzić z własnymi błędami (97) 25. Pochlebcy - atut czy obciążenie? (99) 26. Wyciągaj wnioski z niewykorzystanych okazji (101) 27. Korzystaj z tego, co znane i sprawdzone (103) 28. Pnij się w górę w życiu osobistym (105) 29. Zarządzanie "sobą" jako sposób na inflację (107) 30. Pożyczanie pieniędzy w życiu osobistym (109) Na zakończenie (111) Słowniczek wybranych pojęć i spółek (113) |