Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie w mediach - Kowalski Tadeusz [nowa]

16-05-2014, 2:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 45.50 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 4157868322
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 4   
Koniec: 16-05-2014 02:17:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Zarządzanie w mediach

Kowalski Tadeusz

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64447
  • liczba stron: 312
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • seria: SERIA AKADEMICKA
  • Data wydania: 2[zasłonięte]013-10
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    W książce omówiono teoretyczne i praktyczne aspekty strategicznego zarządzania firmami medialnymi i rozrywką. Dynamiczne zmiany i związane z nimi nowe wyzwania rynkowe wymagają od mediów długookresowego planowania oraz przewidywania trendów. Autor podejmuje tak istotne zagadnienia jak: - zarządzanie zmianą w firmach medialnych, - analiza procesu podejmowania decyzji i ich rodzaje, - kształtowanie portfolio firm medialnych, - opracowanie planów finansowych i budżetów, decyzje dotyczące inwestycji, - marketing mediów i koncepcja zintegrowanej komunikacji marketingowej, - wizja przyszłości mediów i rozrywki oraz kierunków rozwoju poszczególnych ich rodzajów. W opracowaniu przedstawiono również specyfikę mediów i przemysłów medialnych w stosunku do innych obszarów praktyk biznesowych i rynkowych. Informacje te zostały wzbogacone licznymi przykładami zaczerpniętymi z praktyki firm globalnych i krajowych.


    Przed zakupem zapoznaj się ze stroną o mnie

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.