Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie w mediach

11-08-2014, 4:02
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 45.90 zł     
Użytkownik bookhurt_com_pl
numer aukcji: 4416081602
Miejscowość Pabianice
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 4   
Koniec: 11-08-2014 04:01:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Drodzy Klienci, z uwagi na okres wakacyjny połączony (jak co roku:) z przygotowaniami do rozpoczęcia roku szkolnego chcielibyśmy zapewnić, że wszystkie złożone w trakcie naszego urlopu zamówienia zostaną zrealizowane!

Opóźni się jedynie ich wysłanie, co nastąpi w ciągu dwóch dni roboczych po zakończeniu urlopu.

Informacja o terminie urlopu pojawi się u góry aukcji na siedem dni przed jego rozpoczęciem.

Zapewniamy również, że będziemy w stałym kontakcie emailowym z magazynem, hurtowniami oraz Wami, tak aby każde zamówienie trafiło pod wskazany adres!

Szanowny Kliencie!

Dziękuję za odwiedzenie tej aukcji i zainteresowanie naszą ofertą.
Proszę Cię jeszcze tylko o przeczytanie poniższych punktów, które powstały w trosce o pozytywne zakończenie Twoich zakupów

1. Tylko listy polecone, paczki i pobrania dają mozliwość śledzenia przesyłki i reklamacji.
2. Przesyłki kurierskie realizujemy przez Poczte Polska (Pocztex).
3. Koszt wysyłki jest jeden dla listów poleconych, paczek i pobrań.
4. Nie ma możliwości zrealizowania zamówienia w dniu zakupu.

5. O braku możliwości zrealizowania zamówienia informujemy natychmiast, wysyłając email na adres podany w allegro.

Miłego dnia!
Kasia Krajewska

Przedmiot aukcji:


Zarządzanie w mediach

W książce omówiono teoretyczne i praktyczne aspekty strategicznego zarządzania firmami medialnymi i rozrywką. Dynamiczne zmiany i związane z nimi nowe wyzwania rynkowe wymagają od mediów długookresowego planowania oraz przewidywania trendów. Autor podejmuje tak istotne zagadnienia jak:- zarządzanie zmianą w firmach medialnych,- analiza procesu podejmowania decyzji i ich rodzaje,- kształtowanie portfolio firm medialnych,- opracowanie planów finansowych i budżetów, decyzje dotyczące inwestycji,- marketing mediów i koncepcja zintegrowanej komunikacji marketingowej,- wizja przyszłości mediów i rozrywki oraz kierunków rozwoju poszczególnych ich rodzajów.W opracowaniu przedstawiono również specyfikę mediów i przemysłów medialnych w stosunku do innych obszarów praktyk biznesowych i rynkowych. Informacje te zostały wzbogacone licznymi przykładami zaczerpniętymi z praktyki firm globalnych i krajowych.

Autor Kowalski Tadeusz
Oprawa Miękka
Wydawca Wolters Kluwer
ISBN 978[zasłonięte][zasłonięte]64447
Ilosć stron 310
Wymiary 17.0x24.0cm
Data wydania 2013

Cena: 45.90 zł

Zarządzanie w mediach