Czasopismo "Zarządzanie w Kulturze" podejmuje problematykę szeroko rozumianej kultury i wprowadza w zagadnienia związane z jej funkcjonowaniem oraz zarządzaniem. Autorzy tekstów prezentują w nim zagadnienia teoretyczne dotyczące kultury, zarzą-dzania i dziedzictwa kulturowego, jak również analizują rozmaite modele instytucji (muzea, teatry, centra kultury, obserwatoria kultury, stowarzyszenia, fundacje, media, festiwale), działające na rzecz rozwoju i promocji kultury. Zakres tematyczny czasopisma jest obszerny i sięga najnowszych zjawisk polskiej oraz światowej kultury.
W numerze m.in.:
- Bogusław Nierenberg, Wybrane aspekty zarządzania mediami
- Marcin Laberschek, Przydatność metod badania potrzeb odbiorców internetowych serwisów informacyjnych w kontekście zarządzania informacją-produktem
- Anna Pluszyńska, Zarządzanie prawem autorskim - wstęp do zagadnienia
- Joanna Szulborska-Łukaszewicz, Miejsce publicznych instytucji kultury w polityce kulturalnej miast w dobie kryzysu. Przypadek Kraków
- Andrzej Mirski, Twórczość jako źródło kultury
- Alicja Kędziora, Garrick Club i Players - aktorskie kluby dżentelmeńskie
- Tadeusz Kornaś, Teatr, taniec, liturgia
- Marek M. Dziekan, Klasyczna kultura arabsko-muzułmańska. Zagadnienia podstawowe
- Anna Lubecka, "Dlaczego tak trudno nas zrozumieć?" Romowie w polskim dyskursie publicznym
- Andrzej Sarnacki, Kościół w Boliwii - redefinicja misji w kulturze konfliktu