Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie w kulturze, tom 12 [nowa]

19-01-2012, 23:21
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 36.50 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2014229605
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 22-01-2012 10:01:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Zarządzanie w kulturze, tom 12

Zarządzanie w kulturze, tom 12
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-3252-7
  • liczba stron: 350
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
  • Seria: Prace Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej
  • Wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2011
  • Opis

    Czasopismo "Zarządzanie w Kulturze" podejmuje problematykę szeroko rozumianej kultury i wprowadza w zagadnienia związane z jej funkcjonowaniem oraz zarządzaniem. Autorzy tekstów prezentują w nim zagadnienia teoretyczne dotyczące kultury, zarzą-dzania i dziedzictwa kulturowego, jak również analizują rozmaite modele instytucji (muzea, teatry, centra kultury, obserwatoria kultury, stowarzyszenia, fundacje, media, festiwale), działające na rzecz rozwoju i promocji kultury. Zakres tematyczny czasopisma jest obszerny i sięga najnowszych zjawisk polskiej oraz światowej kultury.
    W numerze m.in.:

    • Bogusław Nierenberg, Wybrane aspekty zarządzania mediami
    • Marcin Laberschek, Przydatność metod badania potrzeb odbiorców internetowych serwisów informacyjnych w kontekście zarządzania informacją-produktem
    • Anna Pluszyńska, Zarządzanie prawem autorskim - wstęp do zagadnienia
    • Joanna Szulborska-Łukaszewicz, Miejsce publicznych instytucji kultury w polityce kulturalnej miast w dobie kryzysu. Przypadek Kraków
    • Andrzej Mirski, Twórczość jako źródło kultury
    • Alicja Kędziora, Garrick Club i Players - aktorskie kluby dżentelmeńskie
    • Tadeusz Kornaś, Teatr, taniec, liturgia
    • Marek M. Dziekan, Klasyczna kultura arabsko-muzułmańska. Zagadnienia podstawowe
    • Anna Lubecka, "Dlaczego tak trudno nas zrozumieć?" Romowie w polskim dyskursie publicznym
    • Andrzej Sarnacki, Kościół w Boliwii - redefinicja misji w kulturze konfliktu

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa