Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie usługami Normann Richard

15-08-2014, 23:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9.90 zł     
Użytkownik KSIAZKAtania2009
numer aukcji: 4489282111
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 1   
Koniec: 15-08-2014 23:16:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

mój szablon

 

 Kontakt:

e-mail: taniaksiazka_[zasłonięte]@o2.pl
telefon: (56)[zasłonięte]657 55


Wysyłka: J. R. R. Tolkien

1.Po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie, książki wysyłamy w ciągu 3 dni roboczych.

2.Koszt wysyłki jest zgodny z taryfą operatora.

3.W przypadku zakupu więcej niż jednej książki, skontaktuj się z nami w celu ustalenia kosztów wysyłki.

 

4.Jeśli chcesz aby towar został wysłany na inny adres, to poinformuj o tym niezwłocznie po zakupie!

 

5. Do zakupu dołączamy paragon, na życzenia klienta dodajemy fakturę.

6.Możliwy jest odbiór osobisty towaru: 

Tania książka
ul. Łazienna 28 Toruń

 

W przypadku odbioru osobistego należy mieć przy sobie numer aukcji oraz nazwę sprzedającego.


Płatności:

Płatności należy dokonać na konto

Banku PEKAO S.A.

o numerze:

05 1240 [zasłonięte] 4[zasłonięte]0091110 [zasłonięte] 328757

Prosimy, aby w tytule przelewu podać NAZWĘ UŻYTKOWNIKA oraz NUMER AUKCJI, znacznie przyśpieszy to wysyłkę.

 


  

 

Zarządzanie usługami

Strategia i przywództwo w biznesie 

 

cena: 9,90 zł

 

Autor: Normann Richard

 Format: 165 x 235 mm  

 Okładka: miękka 
 Data premiery: 2011

Ilość stron: 250

 

 

 

 

Zarządzanie usługami

W świecie przemysłu i biznesu wdrażanie nowych idei i pomysłów stanowi wyjątkowe wyzwanie. Wytworzenie „produktu niematerialnego” oraz świadczenie usług nie jest łatwym zadaniem. W swojej książce R. Normann w kompleksowy sposób omawia ważne kwestie związane z zarządzaniem organizacjami z sektora usług oraz użytku publicznego.
Autor zwraca uwagę na potrzebę stosowania sprawnego systemu zarządzania usługami, ilustruje i analizuje strategie rozwoju firmy i charakter innowacji – ale przede wszystkim podkreśla specjalną rolę dobrego przywództwa. Podkreśla fakt iż w dzisiejszych czasach główną wagę powinno przywiązywać się do procesu dotarcia do klienta, stworzenia sobie grupy odbiorców, nie zaś skupianiu się na samym tylko promowaniu produktu. Pisze o roli technologii informacyjnych w usługach, a także roli usług w społeczeństwie, wyróżnia unikalne cechy usług oraz warunki konieczne do osiągnięcia sukcesu w zarządzaniu organizacją usługową.
Przetłumaczony na osiem języków podręcznik jest cennym źródłem praktycznych informacji dla menedżerów i naukowców związanych z sektorem usług – pobudza do analizy i działania w konkretnych sytuacjach.

 

 

                                                                                                                                                                          

 

Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

Panelealle galeria aukcji