Kontakt:
e-mail: taniaksiazka_[zasłonięte]@o2.pl telefon: (56)[zasłonięte]657 55
Wysyłka: J. R. R. Tolkien
1.Po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie, książki wysyłamy w ciągu 3 dni roboczych.
2.Koszt wysyłki jest zgodny z taryfą operatora.
3.W przypadku zakupu więcej niż jednej książki, skontaktuj się z nami w celu ustalenia kosztów wysyłki.
4.Jeśli chcesz aby towar został wysłany na inny adres, to poinformuj o tym niezwłocznie po zakupie!
5. Do zakupu dołączamy paragon, na życzenia klienta dodajemy fakturę.
6.Możliwy jest odbiór osobisty towaru:
Tania książka ul. Łazienna 28 Toruń
W przypadku odbioru osobistego należy mieć przy sobie numer aukcji oraz nazwę sprzedającego.
Płatności:
Płatności należy dokonać na konto
Banku PEKAO S.A.
o numerze:
05 1240 [zasłonięte] 4[zasłonięte]0091110 [zasłonięte] 328757
Prosimy, aby w tytule przelewu podać NAZWĘ UŻYTKOWNIKA oraz NUMER AUKCJI, znacznie przyśpieszy to wysyłkę.
|
Zarządzanie usługami
Strategia i przywództwo w biznesie
cena: 9,90 zł
Autor: Normann Richard
Format: 165 x 235 mm
Okładka: miękka Data premiery: 2011
Ilość stron: 250
Zarządzanie usługami
W świecie przemysłu i biznesu wdrażanie nowych idei i pomysłów stanowi wyjątkowe wyzwanie. Wytworzenie „produktu niematerialnego” oraz świadczenie usług nie jest łatwym zadaniem. W swojej książce R. Normann w kompleksowy sposób omawia ważne kwestie związane z zarządzaniem organizacjami z sektora usług oraz użytku publicznego. Autor zwraca uwagę na potrzebę stosowania sprawnego systemu zarządzania usługami, ilustruje i analizuje strategie rozwoju firmy i charakter innowacji – ale przede wszystkim podkreśla specjalną rolę dobrego przywództwa. Podkreśla fakt iż w dzisiejszych czasach główną wagę powinno przywiązywać się do procesu dotarcia do klienta, stworzenia sobie grupy odbiorców, nie zaś skupianiu się na samym tylko promowaniu produktu. Pisze o roli technologii informacyjnych w usługach, a także roli usług w społeczeństwie, wyróżnia unikalne cechy usług oraz warunki konieczne do osiągnięcia sukcesu w zarządzaniu organizacją usługową. Przetłumaczony na osiem języków podręcznik jest cennym źródłem praktycznych informacji dla menedżerów i naukowców związanych z sektorem usług – pobudza do analizy i działania w konkretnych sytuacjach.
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
|
|