Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie usługami

10-08-2014, 17:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 65.40 zł     
Użytkownik bookhurt_com_pl
numer aukcji: 4414843460
Miejscowość Pabianice
Wyświetleń: 2   
Koniec: 10-08-2014 16:39:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Drodzy Klienci, z uwagi na okres wakacyjny połączony (jak co roku:) z przygotowaniami do rozpoczęcia roku szkolnego chcielibyśmy zapewnić, że wszystkie złożone w trakcie naszego urlopu zamówienia zostaną zrealizowane!

Opóźni się jedynie ich wysłanie, co nastąpi w ciągu dwóch dni roboczych po zakończeniu urlopu.

Informacja o terminie urlopu pojawi się u góry aukcji na siedem dni przed jego rozpoczęciem.

Zapewniamy również, że będziemy w stałym kontakcie emailowym z magazynem, hurtowniami oraz Wami, tak aby każde zamówienie trafiło pod wskazany adres!

Szanowny Kliencie!

Dziękuję za odwiedzenie tej aukcji i zainteresowanie naszą ofertą.
Proszę Cię jeszcze tylko o przeczytanie poniższych punktów, które powstały w trosce o pozytywne zakończenie Twoich zakupów

1. Tylko listy polecone, paczki i pobrania dają mozliwość śledzenia przesyłki i reklamacji.
2. Przesyłki kurierskie realizujemy przez Poczte Polska (Pocztex).
3. Koszt wysyłki jest jeden dla listów poleconych, paczek i pobrań.
4. Nie ma możliwości zrealizowania zamówienia w dniu zakupu.

5. O braku możliwości zrealizowania zamówienia informujemy natychmiast, wysyłając email na adres podany w allegro.

Miłego dnia!
Kasia Krajewska

Przedmiot aukcji:


Zarządzanie usługami

W świecie przemysłu i biznesu wdrażanie nowych idei i pomysłów stanowi wyjątkowe wyzwanie. Wytworzenie „produktu niematerialnego” oraz świadczenie usług nie jest łatwym zadaniem. W swojej książce R. Normann w kompleksowy sposób omawia ważne kwestie związane z zarządzaniem organizacjami z sektora usług oraz użytku publicznego. Autor zwraca uwagę na potrzebę stosowania sprawnego systemu zarządzania usługami, ilustruje i analizuje strategie rozwoju firmy i charakter innowacji – ale przede wszystkim podkreśla specjalną rolę dobrego przywództwa. Podkreśla fakt iż w dzisiejszych czasach główną wagę powinno przywiązywać się do procesu dotarcia do klienta, stworzenia sobie grupy odbiorców, nie zaś skupianiu się na samym tylko promowaniu produktu. Pisze o roli technologii informacyjnych w usługach, a także roli usług w społeczeństwie, wyróżnia unikalne cechy usług oraz warunki konieczne do osiągnięcia sukcesu w zarządzaniu organizacją usługową. Przetłumaczony na osiem języków podręcznik jest cennym źródłem praktycznych informacji dla menedżerów i naukowców związanych z sektorem usług – pobudza do analizy i działania w konkretnych sytuacjach.

Autor Normann Richard
Oprawa Miękka
Wydawca GWP
ISBN 978[zasłonięte][zasłonięte]48935
Ilosć stron 248
Wymiary 16.5x23.5cm
Data wydania 2012

Cena: 65.40 zł

Zarządzanie usługami