Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie Strategiczne Planowanie i Kontrola

24-01-2012, 5:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 25 zł     
Użytkownik katarzyna23001
numer aukcji: 2039695902
Miejscowość Wieruszów
Wyświetleń: 10   
Koniec: 15-01-2012 19:45:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2001
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Przedmiotem aukcji jest książka:

 
Zarządzanie strategiczne.
Planowanie i kontrola



autor: Tomasz Gołębiowski


format: 16 cm x 23 cm
oprawa: miękka
wydawca: Difin
ilość stron: 443

 Opis książki:

Zarządzanie strategiczne stało się niezbędną umiejętnością menedżerów. Jego sprawność decyduje obecnie o przetrwaniu i powodzeniu firmy w warunkach nasilającej się konkurencji i globalizacji. Autor przedstawia proces planowania i kontroli strategicznej jako wzajemnie od siebie uzależnione składniki zarządzania strategicznego. Omawia również najważniejsze techniki analizy strategicznej, prezentuje narzędzia, zakres ich wykorzystania oraz typowe błędy w stosowaniu technik i procedur, co umożliwia nie tylko ich poznanie, ale także praktyczne opanowanie.<BR> <BR> Transformacja systemowa, otwieranie się polskiej gospodarki na konkurencję międzynarodową, zmiany technologiczne, wreszcie zmiany skali i zasięgu działania wielu krajowych przedsiębiorstw, pogłębiające się związki z firmami zagranicznymi, to tylko niektóre czynniki wymuszające radykalne zmiany strategii działania przedsiebiorstw oraz usprawnianie sposobów zarzadzania. Sprawne zarządzanie strategiczne stało się jednym z istotnych źródeł powodzenia przedsiebiorstw. Jedną z najważniejszych funkcji zarządzania strategicznego jest planowanie i sprzężona z nim funkcja kontroli. Właściwe sformułowanie strategii i zapewnienie jej sprawnej realizacji decyduje o pozycji konkurencyjnej firmy i poziomie rentowności działania.Książka składa się z pięciu części. W pierwszej autor przedstawia istotę zarządzania strategicznego oraz charakteryzuje procesy planowania i kontroli strategicznej jako składniki systemu zarządzania strategicznego. Kolejne trzy części poświęcone są prezentacji wybranych, specyficznych dla zarządzania strategicznego, koncepcji, procedur oraz technik analitycznych, które są wykorzystywane w procesie formułowania i wyboru strategii oraz w procesie kontroli strategicznej. Należy podkreslić, że niektóre z tych procedur i technik znajdują zastosowanie zarówno w fazie planowania jak i w fazie realizacji strategii - w procesie kontroli. W cześci drugiej autor skupia się na analizie otoczenia, w trzeciej - na analizie wewnętrznej przedsiębiorstwa, a w czwartej - na analizie zdolności konkurencyjnej i pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa, wreszcie w ostatniej - piątej - części autor wspomaga decydentów w spożytkowaniu wyników analizy strategicznej w procesie formułowania i oceny strategii przedsiębiorstwa.<BR> <BR> Kluczowe hasła<BR> * Planowanie i kontrola w systemie zarządzania strategicznego;<BR> * Analiza strategiczne otoczenia przedsiębiorstwa;<BR> * Potencjał strategiczny przedsiębiorstwa;<BR> * Pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa;<BR> * Zdolność konkurencyjna przedsiębiorstwa;<BR> * Analiza SWOT.<BR>