Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE I MARKETINGOWE W BIBLIOTE

17-10-2014, 17:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 17 zł     
Użytkownik bazar-wiedzy
numer aukcji: 4617144679
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 17-10-2014 17:44:52

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2004
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Polecamy książki dla fachowców w najtańszych cenach na Allegro

Pamiętaj zawsze możesz do nas zadzwonić
533 [zasłonięte] 038
/ w dni powszednie od 10 do 17 / lub napisać
[zasłonięte]@ksiegarnia-fachowa.pl

 
 

ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE I MARKETINGOWE W BIBLIOTEKACH


 

WYŻSZA SZKOŁA BANKOWA POZNAŃ WYDANIE I 169 STRON 

 

Niniejsza publikacja przynosi zbiór interesujących i ważnych artykułów pokonferencyjnych poświeconych:

- zarządzaniu strategicznemu,

- planowaniu strategicznemu,

- zarządzaniu marką,

- zarządzaniu jakością

w bibliotece szkoły wyższej. Opracowanie uświadamia, jak ważną, długo niedocenianią rolę odgrywa ona w systemie wyższej szkoły niepublicznej - żadna bowiem uczelnia nie może istnieć bez dobrze zorganizowanej, bogatej w zbiory i dobrze wyposażonej biblioteki.

Po książkę powinni sięgnąć pracownicy wszystkich bibliotek naukowych w kraju, szukając w niej informacji o najnowszych tendencjach w bibliotekarstwie i zmianach, które wkraczają do gwałtownie "komputeryzujących" się polskich bibliotek. Będzie ona także przydania studentom bibliotekoznawstwa, bibliotekarzom pracującym w bibliotekach różnych ośrodków informacji, w bibliotekach przy dużych przedsiębiorstwach, a nawet bibliotekarzom szkolnym i zatrudnionym w bibliotekach publicznych. Jej lektura może pomóc w nowoczesnym zarządzaniu biblioteką wszystkim, od których zależą decyzje (i fundusze) mające wpływ na przyszły kształt bibliotek naukowych.