Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie silną marką [nowa]

19-01-2012, 14:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 58.90 zł     
Użytkownik TechBook
numer aukcji: 1996489735
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 12-01-2012 23:22:57
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Zarządzanie silną marką

Wydawnictwo:wolters kluwer polska
Ilość stron:444
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64133
Rok wydania: 2011
Opis:

Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji -nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wciąż rośnie, Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości.Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia: * m definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji, * elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych, * prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne, * narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki, * proces kształtowania programu Icjalnościowegc marki, rodzaje funkcjonujących programów,* semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki, * najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie, Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.



Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zapraszam serdecznie.