Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie relacjami międzyorganizacyjnymi

17-05-2014, 19:11
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 49 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4250743091
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 16-06-2014 19:01:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Zarządzanie relacjami międzyorganizacyjnymi
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]55191
Wymiar: 17.0x24.0cm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 294
Ocena: -
Waga: 0,63 kg
Indeks: 524[zasłonięte]00106KS
Rok wydania: 2010
Wydawca: C.H. BECK
Stan: Nowa
Autor: Olesiński Zbigniew
Rodzaj okładki: Twarda

Opis książki


Znaczenie sieci relacji międzyorganizacyjnych we współczesnej gospodarce

Decydujące znaczenie dla rozwoju gospodarczego społeczeństw ma sposób kształtowania ładu politycznego, gospodarczego i społecznego. Obecnie – zdaniem Autora – kształtowanie tego ładu powinno być oparte na rozwoju sieci kontaktów, relacji oraz więzi społecznych między poszczególnymi podmiotami, czyli na tworzeniu sieci relacji międzyorganizacyjnych. Szczególnie ważną rolę powinno w tym procesie odgrywać państwo.

Autor uważa też, że rozwój sieci relacji międzyorganizacyjnych powinien sprzyjać procesom integracyjnym na danym terytorium (w wymiarze lokalnym, regionalnym, narodowym, międzynarodowym czy globalnym), wpływać na wzrost przedsiębiorczości i innowacyjności, a co za tym idzie – również konkurencyjności przedsiębiorstw usytuowanych na tym terytorium, co z kolei powinno znacznie przyspieszyć procesy poprawy konkurencyjności tego terytorium jako całości.
Zobacz także...