Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie przez jakość w usługach Krzysztof

28-02-2012, 14:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44.55 zł     
Użytkownik sklep-luna
numer aukcji: 2030360048
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 16   
Koniec: 30-01-2012 16:43:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Najtaniej na allegro! Ceny hurtowe! Towar nieużywany!

Tytuł: Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

Autor: Krzysztof Opolski

ISBN: [zasłonięte]978-8356-142-5

Liczba stron: 244

Format: 16.0x24.0cm

Oprawa: Miękka

Data Wydania: 2010 r.

Cena:

tylko 44,55 zł

Opis przedmiotu

Tematyka jakości w ostatnim czasie jest dość często podejmowana w publikacjach dostępnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowań branżowych, ukazujących rolę i miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi instytucjami, zwłaszcza służby zdrowia. Książka napisana pod kierunkiem profesora Krzysztofa Opolskiego w szczególny sposób porusza tę problematykę. Istotnym jest fakt, iż autorzy są dalecy od ingerowania w sztukę lekarską, od oceny fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest ukazanie, jak poprawa jakości, w tak ważnej dziedzinie jaką jest opieka zdrowotna, gdzie najważniejsze jest zdrowie i życie człowieka, może wpływać na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta, a jednocześnie także ułatwiać i wspomagać pracę pracowników służby zdrowia. Sposób ujęcia problemu, jak i sama jego analiza czynią niniejszą publikację wartą polecenia nie tylko kadrze zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, ale również lekarzom, personelowi medycznemu oraz wszystkim innym osobom, które mają wpływ na działalność służby zdrowia, aby jak najdokładniej uzmysłowić wszystkim, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą. Nawiązując do mojej specjalności zawodowej –,, jakość oznacza lepiej „,,słyszeć”,, potrzeby pacjentów, lepiej „,,słyszeć”,, potrzeby pracowników, jak i lepiej „,,wsłuchiwać się”,, w potrzeby rynku. Prof. dr hab. n. med. Henryk Skarżyski



Sugerujemy list polecony lub kurier - gwarancja dostarczenia!
List ekonomiczny i priorytet na własne ryzyko !!!

- Możliwy odbiór osobisty tylko po wcześniejszym skontaktowaniu
- Możliwość zwrotu towaru do 10 dni, szczegóły na stronie o mnie (Dz.U.z 31.03.2000r.art.7 u.1.)

- W ofercie ponad 60 tyś książek.