Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie przedsiębiorstwem gastronomicznym

03-07-2015, 23:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.90 zł     
Użytkownik infoksiazka
numer aukcji: 5480455104
Miejscowość Bytom
Wyświetleń: 1   
Koniec: 03-07-2015 23:18:52

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2014
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Informacje


UWAGA!
Odpowiadamy w dni robocze w godzinach
8:00 - 16:00

Telefon:
32[zasłonięte]750-02

napisz do nas

67 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0110001 [zasłonięte] 036112

Lista wygenerowanych aukcji w nadzorca mirvanos

Zarządzanie przedsiębiorstwem gastronomicznym i hotelarskim
Zarządzanie przedsiębiorstwem gastronomicznym i hotelarskim
Praca zbiorowa
wydawnictwo: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]58359
data wydania: 2014
nr wydania: I
stron: 224
format: B5, oprawa miękka
29,9
*cena z VAT

Spis treści
Wstęp ... 7
1. Zarządzanie przedsiębiorstwem gastronomicznym i hotelarskim - zagadnienia ogólne ... 9
1.1. Zarządzanie - wybrane zagadnienia teoretyczne ... 9
1.1.1. Zarządzanie - ujęcie definicyjne ... 9
1.1.2. Klasyczne koncepcje zarządzania i ich przedstawiciele ... 11
1.1.3. Identyfikacja współczesnych koncepcji zarządzania ... 15
1.2. Obszary definicyjne przedsiębiorstwa ... 17
1.3. Przedsiębiorstwo gastronomiczne i hotelarskie a działalność gospodarcza ... 22
1.3.1. Ogólne uwarunkowania działalności gospodarczej ... 22
1.3.2. Działalność gospodarcza w branży gastronomicznej i hotelarskiej ... 26
1.4. Formy przedsiębiorstw gastronomicznych i hotelarskich ... 28
1.5. Specyfika przedsiębiorstw w branży gastronomicznej i hotelarskiej ... 36
1.5.1. Specyfika przedsiębiorstw hotelarskich na tle bazy noclegowej w Polsce ... 36
1.5.2. Specyfika przedsiębiorstw gastronomicznych w kontekście sektora usług żywieniowych ... 43
Polecenia i zadania do rozdziału 1 ... 49
2. Zarządzanie zasobami ludzkimi i zarządzanie stresem w przedsiębiorstwie gastronomicznym i hotelarskim ... 51
2.1. Zarządzanie zasobami ludzkimi ... 51
2.1.1. Zarządzanie zasobami ludzkimi w teorii i praktyce ... 51
2.1.2. Elementy zarządzania zasobami ludzkimi ... 53
2.2. Kierowanie zespołami ludzkimi w aspekcie stylów kierowania ... 57
2.3. Organizacja pracy w gastronomii i hotelarstwie ... 63
2.4. Stres zawodowy w przedsiębiorstwach gastronomicznych i hotelarskich ... 68
2.4.1. Specyfika i przyczyny stresu ... 68
2.4.2. Stres w gastronomii i hotelarstwie ... 75
Pytania i zadania do rozdziału 2 ... 79
3. Zarządzanie finansami oraz analiza wykorzystania zasobów w przedsiębiorstwie hotelarskim i gastronomicznym ... 80
3.1. Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie ... 80
3.2. Sprawozdanie finansowe w świetle standardów rachunkowości jako podstawa analizy finansowej ... 83
3.3. Analiza wskaźnikowa a zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie ... 88
3.3.1. Płynność finansowa ... 88
3.3.2. Sprawność działania ... 91
3.3.3. Zadłużenie ... 93
3.3.4. Rentowność ... 95
3.4. Parametry ekonomiczno-finansowe w zarządzaniu operacyjnym przedsiębiorstw hotelarskich i gastronomicznych ... 96
3.4.1. Parametry specyficzne dla przedsiębiorstw hotelarskich ... 96
3.4.2. Parametry specyficzne dla przedsiębiorstw gastronomicznych ... 104
3.5. Zarządzanie kosztami a wymogi rachunkowości w przedsiębiorstwach gastronomicznych i hotelarskich ... 105
3.6. Źródła finansowania działalności przedsiębiorstw gastronomicznych i hotelarskich ... 108
3.6.1. Charakterystyka źródeł finansowania działalności przedsiębiorstwa ... 108
3.6.2. Charakterystyka kapitału własnego w finansowaniu działalności gospodarczej ... 110
3.6.3. Charakterystyka kapitału obcego w finansowaniu działalności przedsiębiorstwa ... 112
3.6.4. Alternatywne źródła finansowania działalności gospodarczej ... 115
3.7. Analiza opłacalności inwestycji ... 121
3.8. Zarządzanie ryzykiem finansowym w sytuacjach kryzysowych ... 123
3.8.1. Ryzyko oraz zarządzanie ryzykiem w działalności gospodarczej i finansowej ... 123
3.8.2. Formy zabezpieczenia ryzyka finansowego ... 128
Polecenia i zadania do rozdziału 3 ... 129
4. Niematerialne aspekty zarządzania przedsiębiorstwem gastronomicznym i hotelarskim ... 132
4.1. Zarządzanie tożsamością w przedsiębiorstwach gastronomicznych i hotelarskich ... 132
4.1.1. Tożsamość przedsiębiorstwa - zagadnienia wprowadzające ... 132
4.1.2. Obszar pojęciowy tożsamości organizacyjnej ... 134
4.1.3. Modele zarządzania tożsamością przedsiębiorstwa ... 139
4.2. Zarządzanie marką w przedsiębiorstwach gastronomicznych i hotelarskich ... 143
4.2.1. Istota i znaczenie marki ... 143
4.2.2. Zarządzanie marką a zarządzanie tożsamością marki w przedsiębiorstwach
gastronomicznych i hotelarskich ... 148
4.2.3. Zarządzanie identyfikatorami marek w przedsiębiorstwach hotelarskich i gastronomicznych ... 154
4.2.4. Zarządzanie architekturą marek w przedsiębiorstwach hotelarskich i gastronomicznych ... 157
4.3. Zarządzanie komunikacją i informacją w przedsiębiorstwach gastronomicznych i hotelarskich ... 163
4.3.1. Zarządzanie komunikacją zewnętrzną ... 163
Istota i funkcje działań komunikacyjnych ... 163
Instrumenty promocji ... 164
Reklama ... 164
Marketing bezpośredni ... 166
Promocja sprzedaży ... 167
Public relations ... 168
Promocja osobista ... 170
4.3.2. Zarządzanie informacją ... 170
4.4. Zarządzanie relacjami z klientem ... 176
4.4.1. Istota i zakres koncepcji CRM ... 176
4.4.2. Uwarunkowania rozwoju CRM ... 177
4.4.3. Realizacja koncepcji CRM w gastronomii i hotelarstwie ... 179
4.4.4. Kierunki rozwoju koncepcji CRM ... 181
4.5. Zarządzanie międzykulturowe ... 181
4.5.1. Warstwy kultury ... 181
4.5.2. Kultura w organizacji ... 183
4.5.3. Marketing międzykulturowy ... 189
4.5.4. Globalizacja rynku a zarządzanie międzykulturowe ... 191
4.6. Zarządzanie społeczną odpowiedzialnością biznesu ... 192
4.6.1. Społeczna odpowiedzialność biznesu - uwarunkowania ... 192
4.6.2. Definicja społecznej odpowiedzialności biznesu - CSR ... 193
4.6.3. Interesariusze przedsiębiorstw gastronomicznych i hotelarskich ... 197
4.6.4. ISO 26000 jako najważniejsza norma CSR ... 198
4.6.5. Wdrażanie zasad społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) ... 201
Polecenia i zadania do rozdziału 4 ... 203
Bibliografia ... 206

Lista wygenerowanych aukcji w nadzorca mirvanos