WYSYŁKA DZISIAJ!!!
CODZIENNIE W DNI ROBOCZE
WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:
1) decyzję odbioru przesyłki "za pobraniem" lub 2) skan przelewu na konto naszej firmy ostatecznie 3) wpłacić za pośrednictwem "PayU"
[zasłonięte]@hirudina.pl
tel. 32[zasłonięte]352-04
lub 513 [zasłonięte] 833
GG:[zasłonięte]40558
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE INFORMATYCZNYM TOM 1
METODOLOGIA I STRATEGIA ZARZĄDZANIA
Jan Werewka, Dagmara Lewicka, Agnieszka Zakrzewska - Bielawska
Stan książki: NOWA
Wydawnictwo: AGH Kraków
Stron: 136
Format: B5
Opis:
Zamierzeniem autorów podręcznika było zaproponowanie metodyki zarządzania projektami, ze szczególnym uwzględnieniem projektów informatycznych, integrującej różne rozwiązania i skalowalnej w zależności od potrzeb. W kolejnych rozdziałach opracowania poruszono zagadnienia: metodologii zarządzania projektami w przedsiębiorstwie informatycznym, środowiska zarządzania projektami w przedsiębiorstwie, zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwach wysokich technologii oraz zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach informatycznych.
Opracowanie jest przeznaczone zarówno dla studentów, jak i praktyków. Materiał ten został zweryfikowany w trakcie realizacji studiów podyplomowych zarządzanie projektami informatycznymi. Studia te mają na celu przygotowanie kadr do sprawnego zarządzania projektami informatycznymi. Dzięki przedstawieniu najbardziej popularnych klasycznych metod zarządzania uczestnik studiów nabędzie umiejętności wyboru najbardziej efektywnego sposobu prowadzenia projektu zintegrowanego ze środowiskiem działania przedsiębiorstwa i skalowalnego do wielkości i złożoności projektu.
Spis treści:
1. Wstęp {Jan Werewka)
1.1. Znaczenie przemysłu informatycznego i jego specyfika 7
1.2. Problemy z projektami informatycznymi 9
1.3. Zakres opracowania. 11
Literatura. 12
2. Metodologia zarządzania projektami w przedsiębiorstwie informatycznym
{Jan Werewka) 13
2.1. Wstęp. 13
2.2. Obszary nauki i gospodarki związane z zarządzaniem projektami. 14
2.2.1. Stosowane nazewnictwo dotyczące zarządzania projektami 15
2.2.2. Pojęcia: metoda, metodyka, metodologia . 17
2.2.3. Obszary nauki związane z zarządzaniem projektami informatycznymi 18
2.2.4. Obszary gospodarki związane z zarządzaniem
projektami informatycznymi. 20
2.2.5. Podejście proaktywne i adaptacyjne w zarządzaniu projektami . 21
2.3. Konceptualizacja wiedzy dotyczącej zarządzania projektami. 22
2.4. Elementy budowy metamodelu do zarządzania projektami 23
2.4.1. Uniwersalne zasady postępowania (principia) 25
2.4.2. Artefakty . 26
2.4.3. Role . 27
2.4.4. Procesy *. 28
2.4.5. Zdarzenia. 30
2.4.6. Warsztat pracy. 31
2.4.7. Dyscypliny 31
2.5. Definicja projektu. 32
2.6. Definicja działalności operacyjnej. 36
2.7. Procesy a projekty 37
2.8. Cykle życia produktu. 39
2.9. Role kierownicze i technologiczne w projektach. 44
2.10. Wnioski. 48
Literatura. 48
3. Środowisko zarządzania projektami w przedsiębiorstwie {Jan Werewka). 50
3.1. Wstęp. 50
3.2. Warstwy zarządzania w przedsiębiorstwie. 50
3.3. Formułowanie strategii rozwoju przedsiębiorstwa 53
3.4. Realizacja celów strategicznych poprzez projekty . 57
3.5. Zarządzanie zasobami w organizacji. 60
3.6. Zarządzanie programem projektów. 65
3.7. Zarządzanie portfelem projektów 68
3.8. Biuro zarządzania projektami 74
3.9. Struktury organizacyjne przedsiębiorstwa 77
3.10. Czynniki środowiskowe przedsiębiorstwa. 83
3.11. Wnioski 85
Literatura. 85
4. Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwach wysokich technologii
{Agnieszka Zakrzew ska-Bielawska) 87
4.1. Istota i elementy zarządzania strategicznego. 87
4.2. Pojęcie i cechy przedsiębiorstwa wysokich technologii 90
4.3. Analiza strategiczna 92
4.4. Strategia rozwoju firm high-tech 98
4.5. Implementacja strategii 113
Literatura. 115
5. Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach informatycznych
{Dagmara Lewicka) 117
5.1. Wstęp. 117
5.2. Zarządzanie zasobami ludzkimi wobec zmian we współczesnej gospodarce. 118
5.3. Specyfika zarządzania zasobami ludzkimi w firmach informatycznych. 119
5.4. Kompetencje hirudina pracowników 121
5.5. Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach 122
5.6. Rozwój i motywowanie pracowników. 123
5.7. Motywowanie 123
5.7. Ocena pracowników. 125
5.8. Zaangażowanie i satysfakcja pracowników.
5.9. Szkolenia pracowników.
5.10. Wspieranie innowacyjności
5.11. Wspieranie innowacyjności w firmie IBM
5.11. Podsumowanie
Literatura
CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ DARMOWY FRAGMENT!!!
Zobacz nasze pozostałe oferty:
|
| Panelealle |
|
|
|