Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard

17-05-2014, 13:58
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 27.90 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 4162173340
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 4   
Koniec: 17-05-2014 14:00:01

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.35 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2007
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autorzy: Harvard Business School Press, Mary Grace Duffy
Tłumaczenie: Tomasz Boszko
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0891-1
Tytuł oryginału: Managing Projects: Expert Solutions to Everyday Challenges (Pocket Mentor)
Format: 122x194, stron: 112


Data wydania: 07/2007

Profesjonalne odpowiedzi na codzienne wyzwania zawodowe

Wszyscy zarządzamy wieloma projektami, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Może to być przygotowanie oferty dla klienta, zorganizowanie szkolenia dla pracowników firmy, ale również remont sypialni czy kupno nowego samochodu. Opracowanie dobrego planu wymaga elastyczności, wszechstronności, umiejętności dostrzegania drobnych szczegółów, a także wizji i rozsądku. W tej książce znajdziesz wiele wskazówek, które pomogą Ci przygotować dowolny projekt. Dowiesz się z niej, jak:

  • definiować cele projektu,
  • przygotowywać budżet do jego realizacji,
  • zarządzać zespołem ludzi.

Książki z serii "Osobisty Mentor" są szybkimi i niezawodnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają one wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i największe słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu -- te niewielkie przewodniki oferują szybką i profesjonalną pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów.

Bądź menedżerem, który potrafi:

  • na bieżąco identyfikować problemy,
  • osiągać kompromisy, które zadowolą wszystkie strony,
  • przygotowywać realne, wykonalne budżety,
  • rozwiązywać najtrudniejsze kryzysy,
  • skutecznie wykorzystywać narzędzia do zarządzania projektem.