Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie profesjonalną praktyką... /nowa

19-01-2012, 15:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 62.80 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 1998827438
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 14-01-2012 01:29:10
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Zarządzanie profesjonalną praktyką medyczną
Kazimierz Rogoziński

Zarządzanie profesjonalną praktyką medyczną
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8301-933-8
  • liczba stron: 312
  • Okładka: twarda
  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Wymiary: 150 x 210 mm
  • Rok wydania: 2009
  • Opis

    Niniejsza publikacja napisana została przede wszystkim z myślą o lekarzach, pielęgniarkach, terapeutach, rehabilitantach, którzy chcieliby spojrzeć na prowadzoną praktykę medyczną z perspektywy usług profesjonalnych . Książka może również wzbudzić zainteresowanie menedżerów podstawowej opieki zdrowotnej, choćby dlatego, że znajdą w niej rekonstrukcję konsekwentnie przeprowadzonego procesu implementacji relacyjnego marketingu do usług medycznych. Wdrażanie to, sięgając podstaw, zwiera się jednocześnie w model marketingowego zarządzania organizacją usługową, model osadzony na pełnym czterofazowym cyklu obsługi pacjenta.

    Spis treści:
    Wstęp
    Rozdział 1. Istota zarządzania publicznego
    Przesłanki reorientacji zasad funkcjonowania sektora publicznego
    Istota zarządzania w organizacji publicznej
    Idea nowego zarządzania publicznego jako koncepcja budowania
    potencjału konkurencyjności społeczeństw i organizacji
    Rozdział 2. Przesłanki i uwarunkowania organizacji i działania
    systemu ochrony zdrowia w nowoczesnym państwie
    Normy i wartości: konieczność interwencji państwa w ochronę zdrowia
    Cele: funkcjonowanie systemu i ograniczenie ich realizacji
    Proces: podejmowanie decyzji w organizacji publicznej w sektorze
    ochrony zdrowia
    Rozdział 3. Wyzwania dla zarządzających w sektorze ochrony
    zdrowia - wnioski płynące z badań empirycznych
    Identyfikowane przez zarządzających szanse i zagrożenia wynikające
    z wprowadzania zmiany zasad funkcjonowania systemu
    ochrony zdrowia
    Potrzeba transformacji i strategicznego spojrzenia na zarządzanie
    w organizacjach ochrony zdrowia
    Potrzeba przywództwa w sektorze ochrony zdrowia
    Zakończenie
    Wnioski
    Zarysowujące się kierunki przyszłych badań
    Spis tabel
    Spis ilustracji
    Literatura 165
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa