Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie

04-03-2012, 19:07
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 50.90 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2103375237
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 9   
Koniec: 07-03-2012 03:53:58
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie
Elżbieta Skrzypek, Mariusz Hofman

Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]52671
  • liczba stron: 180
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
  • Rok wydania: 2010
  • Opis

    Przedsiębiorstwo dostosowujące się do wymagań dzisiejszego dynamicznego otoczenia może osiągnąć przewagę konkurencyjną jedynie na drodze ciągłych, systematycznych usprawnień. Takie podejście uzasadnia ideę zarządzania procesami przedsiębiorstwa. Opisywane w tej książce kompleksowe zarządzanie procesami obejmuje kilka elementów, z których najważniejsze to:- wyznaczenie kluczowych czynników sukcesu przedsiębiorstwa oraz zestawu celów strategicznych, z których wynikają cele procesów, wyodrębnienie funkcji właściciela procesu, czyli osoby zajmującej odpowiednią pozycję w organizacji, która ma obowiązek dbać o prawidłową realizację procesów i gwarantować podejmowanie działań doskonalących,- identyfikowanie oraz wizualizowanie realizowanych procesów - określenie jednostek funkcjonalnych, przez które proces przebiega, kolejnych działań wykonywanych w procesie oraz zasobów i informacji znajdujących się na wejściu i wyjściu procesu, przygotowanie zestawu mierników służącego do oceny skuteczności oraz efektywności procesów przedsiębiorstwa, czyli określenia w sposób całkowicie mierzalny wyników, jakie generują jego poszczególne procesy,- prowadzenie systematycznego i przemyślanego usprawniania procesów służącego ich lepszemu funkcjonowaniu.Powyższe zagadnienia uzupełnione są omówieniem roli i funkcji procesów w innych koncepcjach zarządzania, takich jak zarządzanie jakością, projektami oraz wiedzą i kapitałem intelektualnym.

    Spis treści:
    O autorach
    Wstęp
    1. Miejsce procesów w zarządzaniu przedsiębiorstwem
    Pojęcie procesu oraz systemu procesów
    Koncepcje związane z zarządzaniem procesami
    Rachunek kosztów działań
    Outsourcing
    Zarządzanie łańcuchem dostaw
    Benchmarking procesów
    Miejsce zarządzania procesami w przedsiębiorstwie
    Skuteczność systemu zarządzania procesami
    System celów przedsiębiorstwa
    Operacjonalizacja celów strategicznych do poziomu procesów
    2. Identyfikowanie procesów przedsiębiorstwa
    Mechanizm zarządzania procesami
    Modelowe podejście do zarządzania procesami
    Analiza modelowego podejścia do zarządzania procesami
    Interakcje modelu zarządzania procesami z otoczeniem
    Procesy podstawowe i ich rola w systemie procesów
    Kryteria podziału procesów przedsiębiorstwa
    Procesy podstawowe jako źródło kreowania wartości
    Charakterystyka procesów pomocniczych i procesów zarządzania
    Mapowanie i modelowanie procesów
    3. Pomiar wyników i rola właścicieli procesów
    Zasady pomiaru wyników procesów
    Opracowywanie zestawu miar procesów
    Określanie kluczowych czynników sukcesu dla procesów
    Konstruowanie i selekcja miar procesów
    Narzędzia informatyczne wspierające pomiar wyników procesów
    Rola i funkcje właścicieli procesów
    Określanie właścicieli procesów
    Projektowanie procesowej struktury organizacyjnej
    Kształtowanie przedsiębiorstwa zorientowanego procesowo
    4. Usprawnianie procesów przedsiębiorstwa
    Analiza sposobu funkcjonowania procesów
    Audyt procesów
    Controlling procesów
    Sposoby usprawniania procesów przedsiębiorstwa
    Reinżynieria procesów
    Ciągłe doskonalenie procesów
    Podejście mieszane
    Wpływ procesów na wyniki finansowe przedsiębiorstwa
    5. Procesy i ich rola w wybranych koncepcjach zarządzania
    Procesy zarządzania wiedzą i kapitałem intelektualnym
    Rola procesów w zrównoważonym rozwoju przedsiębiorstwa
    Koncepcja zrównoważonego pomiaru wyników
    Udział procesów w zrównoważonym rozwoju przedsiębiorstwa
    Procesy i ich rola w systemie zarządzania jakością
    Funkcjonowanie systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO 9001:2000
    Procesy przedsiębiorstwa w świetle wymagań normy ISO 9001:2000
    Rola i funkcje procesów w realizacji projektów
    Bibliografia
    Indeks
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa