Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie portfelem marek [nowa]

28-01-2012, 0:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44.90 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2019438990
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 25-01-2012 16:59:52
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Zarządzanie portfelem marek

Hajdas Monika, Kall Jacek

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]52671
  • liczba stron: 140
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • Rok wydania: 2010
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Kształtowanie portfela marek stanowi jeden z kluczowych obszarów decyzyjnych firm. Definiowanie roli marki w portfelu, określenie jej relacji z oferowanymi produktami, decyzja o tym, które marki oferować na jakich rynkach, w których segmentach i kanałach dystrybucji - należą do najważniejszych rozstrzygnięć, jakich musi dokonać zarząd firmy w ramach swojej strategii rynkowej.Proces zarządzania portfelem marek ma na celu zapewnienie ich wewnętrznej synergii, wzajemnego wsparcia oraz przejrzystości, a także ułatwienie kreowania znaczących, unikalnych i pełnych energii marek.Autorzy tej książki proponują rozwiązania oparte na sprawdzonych i skutecznych strategiach dotyczące takich kwestii, jak:- wyznaczanie roli marek w portfelu, warianty strategii markowania,- konstruowanie portfela marek: procedura, audyt portfela marek, tworzenie scenariuszy rozwoju portfela,- określanie optymalnej liczby marek w portfelu, metody redukcji portfela,- właściwa komunikacja marketingowa całego portfela marek, marki korporacyjnej, marek indywidualnych, submarek oraz marki wspieranej.W efekcie trafnego zarządzania portfelem marek firma staje się właścicielem drużyny kilku czy kilkunastu naprawdę silnych i cennych megamarek, a nie przypadkowego zbioru "nazwanych produktów", które prawdziwymi markami nie są. Zawarte w tej książce wskazówki ułatwią kadrze zarządzającej i pracownikom marketingu osiągnięcie tej idealnej równowagi.

    O autorach
    Wstęp
    Rozdział 1. Znaczenie zarządzania portfelem marek
    Jacek Kall
    Rozdział 2. Role marek w portfelu. Warianty markowania
    Jacek Kall
    2.1. Marki z perspektywy klienta
    2.2. Marki z perspektywy menedżerskiej
    2.3. Warianty strategii markowania - architektura marki
    2.4. Markowy dom
    2.5. Dom marek
    2.6. Marka wspierana
    Rozdział 3. Konstruowanie portfela marek
    Jacek Kall
    3.1. Segmentacja jako przesłanka kształtowania portfela marek
    3.2. Procedura konstruowania portfela marek
    3.2.1. Audyt portfela marek
    3.2.2. Scenariusze rozwoju portfela
    3.2.3. Dopasowanie struktury organizacyjnej
    3.3. Liczba marek w portfelu - racjonalizacja portfela marek
    3.3.1. Korzyści z posiadania dużej i małej liczby marek w portfelu
    3.3.2. Symptomy nadmiernego rozbudowania portfela marek
    3.3.3. Metody określania optymalnej liczby marek w portfelu
    3.3.4. Metody redukcji portfela
    3.4. Strategia wzrostu/rozwoju marek pozostających w portfelu
    3.5. Konstrukcja portfela marek - implikacje finansowe i strategiczne
    Rozdział 4. Komunikacja marek w portfelu firmy
    Monika Hajdas
    4.1. Komunikacja marki korporacyjnej i marki parasola
    4.2. Komunikacja marek indywidualnych
    4.3. Komunikacja submarek oraz marki wspieranej
    Zakończenie
    Bibliografia
    Indeks

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.