Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZARZĄDZANIE ORGANIZACJAMI W GOSPODARCE OPARTEJ NA

28-01-2012, 0:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39 zł     
Użytkownik hirudina
numer aukcji: 2020003360
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 11   
Koniec: 25-01-2012 12:46:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e-mail: [zasłonięte]@hirudina.pl
tel. stacjonarny: (32)[zasłonięte]352-04
tel. komórkowy: 513-[zasłonięte]-833
komunikator: [zasłonięte]40558

Adres sklepu: ul. Księdza Bednorza 14
(pod apteką)
Katowice-Szopienice

Godziny pracy: Pon - Pt: 8.30 – 16.30

Lokalizacja sklepu:


Przelew na konto mBank:
16 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 406776

Wszystkie zamówienia realizowane
są przez Pocztę Polską.

Książki wysyłamy zgodnie z
wyborem opcji:
- po wpłacie na konto
- za pobraniem
Wysyłamy również
za granicę!

Koszty przesyłki są u nas
zawsze zgodne
z aktualnym cennikiem
Poczty Polskiej.

Odbiór osobisty: Po odbiór książek serdecznie zapraszamy do naszej księgarni w Katowicach-Szopienicach
(adres powyżej)


WYSYŁKA DZISIAJ !!!

CODZIENNIE W DNI ROBOCZE

WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:

1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem"
lub
2) skan przelewu
albo
3) wpłacić za pośrednictwem "Płacę z Allegro"



ZARZĄDZANIE ORGANIZACJAMI W GOSPODARCE OPARTEJ NA WIEDZY

Kluczowe relacje organizacji w gospodarce opartej na wiedzy


Red. Bogdan Godziszewski

27.02.2011
Stan książki: BARDZO DOBRY, książka czysta, spójna i kompletna.
Wydawnictwo: Dom Organizatora

Spis treści:

Wstęp........................................................................................................................... 11
I. OGÓLNE PROBLEMY ZARZĄDZANIA ORGANIZACJAMI W GOSPODARCE OPARTEJ NA WIEDZY
HANNA G. ADAMKIEWICZ-DRWIŁŁO
Znaczenie modelu homo perfectus w koncepcji gospodarki opartej na wiedzy ... 17 MARTA GANCARCZYK, JACEK GANCARCZYK
Usługi informacyjno-doradcze dla małych i średnich przedsiębiorstw (MSP)
- rola doradztwa prywatnego i ze środków publicznych.................................. 31
JAN POLOWCZYK
Podstawowy cel przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy............... 45
KATARZYNA SZELĄGOWSKA-RUDZKA
Kapitał ludzki w gospodarce opartej na wiedzy - w świetle badań............... 57
ARKADIUSZ SZMAL
Przedsiębiorczość akademicka jako nośnik transferu innowacji........................ 71
ANDRZEJ SZPLTT, RAFAŁ BIELAWSKI
Eko-controlling przedsiębiorstwa............................................................................. 83
WIESŁAW URBAN
Lojalność klientów, pracowników i inwestorów, ocena modelu F. F. Reichhel-
da z polskiej perspektywy........................................................................................ 93
ANDRZEJ PIOTR WIATRAK
Zarządzanie przez projekty w organizacjach publicznych................................. 105
MACIEJ ZASTEMPOWSKI
Innowacyjność polskich przedsiębiorstw w kontekście funkcjonowania we współczesnej gospodarce opartej na wiedzy........................................................ 117
II. ETYKA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPOŁECZNA ORGANIZACJI
AGNIESZKA IZABELA BARUK
Czy pracodawcy postępują etycznie wobec pracowników?............................... 133
MAŁGORZATA GAŁĄZKA-SOBOTKA
Wymiar strategiczny społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa w procesie budowania przewagi konkurencyjnej organizacji opartej na wiedzy..... 141
JOLANTA JASIŃSKA
Idea CSR w zarządzaniu kadrami............................................................................ 153
JUSTYNA PTASZYŃSKA, MARTA KARWACKA
Blaski i cienie społecznej odpowiedzialności biznesu......................................... 161
AGNIESZKA PRUCHNIAK
Przeciwdziałanie dyskryminacji wskaźnikiem elementarnych standardów etycznych zachowań........................................................................................................... 179
ADRIANA PALIWODA-MATIOLAŃSKA
Odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa z perspektywy tworzenia wartości dla interesariuszy............................................................................................. 191
EDYTA SPODARCZYK, AGATA ZAJĄC
Wpływ płci adresata na odbiór działań organizacji społecznie odpowiedzialnej... 207 AGATA STACHOWICZ-STANUSCH
Inteligencja moralna a zarządzanie poprzez wartości na przykładzie Microsoft Corporation i American Express...................................................................... 217
PIOTR TARKA, PAWEŁ ŻURAW
Pomiar postaw i zachowań etycznych pracowników księgowości w przedsiębiorstwach ................................................................................................................... 231
ZBIGNIEW TOKARSKI
Zawieranie niedozwolonych porozumień poziomych, ograniczających konkurencję ............................................................................................................................ 241
PIOTR WACHOWIAK
Raportowanie społeczne przedsiębiorstwa, jako przejaw jego odpowiedzialności społecznej ......................................................................................................... 251
RYSZARD WALKOWIAK
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw sektora MSP w województwie warmińsko-mazurskim............................................................................................... 261
JERZY WĄCHOL
Kodeksy dobrych praktyk w świetle gospodarki opartej na wiedzy................ 267
HI. RELACJE ORGANIZACJI Z OTOCZENIEM
GRZEGORZ GRELA
Pomiar satysfakcji klientów...................................................................................... 285
LILIA KNOP
Determinanty relacji w sieci współpracy............................................................... 295
ALEKSANDRA KOLEMBA
Systemy wspomagające kontakt przedsiębiorstwa z klientami......................... 309
ANDRZEJ KUBASIK
Interakcje przedsiębiorstw ze środowiskiem jako obszar kompetencji............ 321
MAREK MATEJUN
Zarządzanie relacjami między stronami w procesie outsourcingu kontraktowego na podstawie umowy outsourcingowej...................................................... 333
ZBIGNIEW OLESIŃSKI, ANNA SABAT
Zarządzanie wiedzą w konkurencyjnych sieciach relacji międzyorganiza-cyjnych......................................................................................................................... 345
AGATA SUDOLSKA
Czynniki sukcesu w rozwoju relacji międzyorganizacyjnych............................. 355
DAWID SZOSTEK
Badania opinii pracowników w zarządzaniu organizacją opartą na satysfakcji
i lojalności jej interesariuszy................................................................................... 367
MARCIN SZPLTT
Modelowanie procesów biznesowych w zarządzaniu relacjami z klientami .. 381
IV. NADZÓR KORPORACYJNY I PARTYCYPACJA PRACOWNICZA W ORGANIZACJACH
MARIA ALUCHNA, IZABELA KOŁADKIEWICZ
Rada nadzorcza jako ważny zasób wiedzy? Doświadczenia debiutantów giełdowych z 2004 roku................................................................................................. 393
LESZEK BOHDANOWICZ, JAN JEŻAK, ZBIGNIEW MATYJAS,
ALMA SEHIC, ERNA SZABO, WERNER AUER-RIZZI, GERHARD REBER
Liczebność rad nadzorczych w Polsce i Austrii: wyniki badań porównawczych .. 407
ARKADIUSZ MARIAT
System partycypacji pracowników w zarządzaniu przedsiębiorstwem - case study................................................................................................................................... 417
ANDRZEJ MARJAŃSKI
Rola nadzoru właścicielskiego w przedsiębiorstwach rodzinnych.................... 429
WOJCIECH ROGOWSKI
Academic governance czyli specyfika władania organizacjami wiedzy.............. 439
ADAM PESZKO
Nadzór korporacyjny w gospodarce opartej na wiedzy...................................... 451
BARBARA RZEŹNIK
Partycypacja pracownicza w nadzorze korporacyjnym....................................... 465
BOGUSŁAWA URBANIAK
Aspiracje partycypacyjne pracowników i możliwości ich realizacji a występowanie związków zawodowych w firmie............................................................... 479
V. ISTOTA I ZNACZENIE GRON W GOSPODARCE OPARTEJ NA WIEDZY
MAŁGORZATA BARAN, MONIKA CHODOREK
Znaczenie klastra w umacnianiu innowacyjności przedsiębiorstw. Na przykładzie podkarpackiego klastra lotniczego............................................................ 491
PIOTR KORDEL
Tworzenie i wdrażanie regionalnych polityk rozwoju technologii: przykłady dwóch węzłów technologicznych woj. śląskiego................................................. 501
RAFAŁ KUSA
Uwarunkowania rozwoju klastrów turystycznych............................................... 511
ZBIGNIEW MALARA, JAKUB RYŚNIK
Funkcjonowanie dystryktów przemysłowych. Raport z badań.......................... 521
BOGDAN NOGALSKI, MAREK GRZYBOWSKI
Klastry w regionach nadmorskich jako organizacje oparte na wiedzy............ 537
ZBIGNIEW OLESIŃSKI, AGNIESZKA PREDYGIER
Klastry jako narzędzie wsparcia rozwoju relacji organizacji w gospodarce opartej na wiedzy...................................................................................................... 549

ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE !!!


ZARZĄDZANIE ORGANIZACJAMI W GOSPODARCE OPARTEJ NA