Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie organizacją w nowej rzeczywistości

09-03-2012, 21:06
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 28 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112129565
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 11-03-2012 09:39:07

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



Zarządzanie organizacją w nowej rzeczywistości gospodarczej

Wybrane problemy


 
Wydawca: ---
Autorzy: Wiesław Matwiejczuk
ISBN: [zasłonięte]978-8341-203-0
SKU: A0001DIFI-ZF197
Seria: ---
Wydanie: 01
Stron: 226
Język: polski
Oprawa: miękka
Tom: ---
Kod: DIFI-ZF197

Książka podejmuje bardzo aktualną z punktu widzenia praktyki gospodarczej problematykę zarządzania organizacją w sytuacji kryzysowej powstałej w wyniku ostatnich zawirowań na światowych rynkach finansowych. Przedstawiono w niej analizę zjawisk kryzysowych w wybranych grupach przedsiębiorstw, charakteryzując jednocześnie różne elementy składowe tzw. nowej rzeczywistości gospodarczej. Zaprezentowano też sposoby rozwiązań wybranych problemów w funkcjonowaniu współczesnych organizacji. W monografii skoncentrowano się na przedstawieniu nowych instrumentów w zakresie zarządzania rynkiem pracy, budowania konkurencyjności organizacji, zarządzania wybranymi procesami oraz podnoszenia sprawności organizacji. Autorami poszczególnych rozdziałów są pracownicy naukowi kilku polskich i zagranicznych uczelni oraz praktycy życia gospodarczego. Książka jest przeznaczona dla kadry zarządzającej różnego typu organizacjami oraz dla pracowników naukowych zainteresowanych problematyką zarządzania. Może służyć jako literatura uzupełniająca dla doktorantów i studentów kierunku zarządzania i marketingu. Należy wyrazić przekonanie, że publikacja wzbogaci wiedzę czytelnika o problematyce zarządzania oraz zachęci do poszukiwania skutecznych metod kierowania organizacjami w złożonym, zmieniającym się otoczeniu.