Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie organizacją turystyczną [Kowalczyk Jer

20-06-2015, 8:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 41.03 zł     
Użytkownik takmi-pl
numer aukcji: 5376955459
Miejscowość CAŁA POLSKA
Wyświetleń: 1   
Koniec: 20-06-2015 07:59:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Wszystkie aukcje

|

Komenatarze

|

Strona "O mnie"

|

Zadaj pytanie

|

Dodaj do ulubionych

Zarządzanie organizacją turystyczną [Kowalczyk Jerzy] Nasza cena: 41.03


Opis:
Turystyka jest tą dziedziną działalności człowieka, która najbardziej zbliża narody świata, pozwala na bezpośrednią konfrontację różnych postaw i światopoglądów i zdecydowanie ułatwia proces globalizacji. Jest ona przedmiotem zainteresowania nie tylko jej bezpośrednich uczestników i organizatorów, ale również polityków, socjologów, psychologów i wielu innych profesji, ponieważ jest bezpośrednio związana i uzależniona od stanu gospodarki, stosunków politycznych i społecznych, świadomości społeczeństwa, kultury, nawyków i doświadczeń historycznych, itp.
Turystyka stanowi jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi gospodarki na świecie, notując po II wojnie światowej stały, nieprzerwany wzrost zarówno, co do liczby turystów, jak i wpływów z turystyki. Polska, w tym względzie, nie dorównuję innym krajom europejskim. Wynika to głównie z faktu, że przez ostatnie dziesiątki lat turystyka w Polsce sprowadzała się w zasadzie wyłącznie do działalności socjalnej, finansowanej albo z budżetu państwa, albo przez państwowe przedsiębiorstwa, które organizowały wczasy dla swoich pracowników. Charakteryzowała się niskim poziomem usług, jednostajnym programem, kiepską bazą noclegową i wyżywieniową, itp. Traktując turystykę jako dodatek do działalności gospodarczej nie stworzono rozwiązań systemowych i programów jej rozwoju.
Nadrobienie powstałej luki, w stosunku do światowego poziomu usług turystycznych, wymaga z jednej strony podjęcia zmian systemowych, strukturalnych, w skali kraju, z drugiej usprawnienia systemów zarządzania w organizacjach świadczących usługi, czyniąc je bardziej konkurencyjne na rynku. Realizacja tego drugiego celu jest istotą treści zawartej w książce. Szczególna uwaga została zwrócona, na:
* Określenie standardu jakości usługi turystycznej oraz roli pracowników i udziału klientów w tworzeniu i realizacji tego standardu
* Przykłady praktycznych rozwiązań doskonalących zarządzanie organizacją
* Etykę działania oganizacji turystycznej

  • Autorzy: Kowalczyk Jerzy
  • Języki: polski
  • Kod wydawcy: 31095
  • Wydanie: 1
  • Rok wydania: 2010
  • Objętość: 174
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Ciężar: 0.29
  • ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]55617
  • Miejscowość: Warszawa
  • Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]55617
  • Wysokość: 10
  • PKWiU: 58.11.1




Niezależnie
ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz tylko raz.


Przed
zakupem
sprawdź warunki na stronie "o mnie"!


Kontakt





Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 10 - 18

698-[zasłonięte]-682

[zasłonięte]@takmi.pl

Gadu-Gadu






Wysyłka

Sprawdź szczegóły w :
"Dostawa i płatność"


Płatności
- wplata na konto 

- za pobraniem

- Pay-u Allegro

Konto bankowe



58 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]5750091 [zasłonięte] 472099
(w tytule przelewu proszę wpisywać login z allegro)



Serdecznie polecamy inne nasze aukcje