Opis: Obiekty budowlane przedsiębiorstw stają się coraz bardziej skomplikowane, a ich obsługa wymaga zatrudnienia wyspecjalizowanego personelu. Tradycyjne administrowanie budynkami staje się dla ich właścicieli niewystarczające. Współczesne zarządzanie nieruchomościami stało się wysoko wyspecjalizowaną działalnością, która wymaga zastosowania wszechstronnej wiedzy ekonomiczno-finansowej, technicznej i prawnej. Sytuacja ta powoduje, że przedsiębiorstwa coraz częściej zmuszone są weryfikować swój nierzadko nieprzystający do aktualnych warunków sposób zorganizowania i zarządzania nieruchomościami. Niniejsza książka jest pierwszą pozycją na polskim rynku, która w tak obszernym zakresie porusza problem zarządzania nieruchomościami przedsiębiorstw. Dla wyjaśnienia najtrudniejszych zagadnień publikacja przedstawia rozwiązania stosowane przez przedsiębiorstwa w rozwiniętych gospodarkach rynkowych. Czytelnik znajdzie w niej odpowiedzi m.in. na takie pytania jak: • -Jakimi przesłankami kierują się przedsiębiorstwa decydujące się na wybór poszczególnych form zarządzania nieruchomościami tj. zarządzanie we własnym zakresie, powierzenie obsługi nieruchomości specjalistycznej firmie zewnętrznej bądź utworzenie spółki-córki gospodarującej nieruchomościami? • - Czy na decyzję o wydzieleniu mają wpływ czynniki wewnętrzne tj. kosztowe, organizacyjne, itd. czy zewnętrzne, generowane przez otoczenie? • - Jakie przedsiębiorstwa decydują się na wprowadzenie outsourcingu zarządzania nieruchomościami, a także czy efekty osiągnięte przez przedsiębiorstwa po wydzieleniu usług zarządzania nieruchomościami pokrywają się z oczekiwaniami? Książka jest adresowana zarówno do pracowników przedsiębiorstw, którzy są odpowiedzialni za wybór formy zarządzania nieruchomościami, jak również zarządców nieruchomości zainteresowanych pozyskiwaniem nowych klientów. Stanowi cenną pomoc dla studentów kierunków związanych z funkcjonowaniem rynku nieruchomości.
|
|
Objętość 196 | Oprawa Miękka | ISBN 978[zasłonięte][zasłonięte]55612 | Autor Rymarzak Małgorzata | Format 17.0x24.0cm | Tematyka Ekonomia Biznes | Rok wydania 2009 | Wydanie 1 |
|