|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia
stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288
504 029
187 [zasłonięte]@tlen.pl |
|
|
|
Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3
dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM,
Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob
10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym
proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.
|
|
|
|
Wpłata na konto
Pobranie
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki
doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
| |
Zarządzanie mediami Ujęcie
systemowe Nierenberg Bogusław
Wydawnictwo: Wydawnictwo
Uniwersytetu Jagiellońskiego ISBN:
978-83-[zasłonięte]-3192-6 Format: 16.0x23.0cm Ilość stron:
268 Oprawa: Miękka Wydanie: 2011 r. Opis: Autor podjął
ambitny trud opisania i zanalizowania procesu zarządzania mediami w
ujęciu systemowym. Jego książka ma charakter pionierski na gruncie
polskim, gdzie ten obszar funkcjonowania mediów jest stosunkowo
słabo penetrowany, choć prof. Nierenberg należy do grona badaczy,
których prace wyznaczają standard w tej dziedzinie. Książkę
uznaję za niezwykle wartościową i potrzebną, należącą do najlepszych
opublikowanych w ostatnich kilku latach pozycji medioznawczych i
politologicznych. Przyjęte przez Autora konstrukcja i metodologia
pozwoliły mu na zrealizowanie w pełni zamierzeń badawczych. Zamysł
dokonania systematyzacji problematyki, opisu i analizy kwestii
zarządzania mediami – z własną „wartością dodaną” – w pełni się
powiódł. Podkreślić też wypada jasność wywodu, świetny język, a
także trud włożony w przedstawienie wielodyscyplinarnej literatury i
analizę zgromadzonego materiału empirycznego.
Bez wątpienia, należy uznać
niniejszy tom za użyteczny materiał dla wszystkich zajmujących się
lub zamierzających się zająć zarządzaniem w mediach elektronicznych,
a także studentów istniejących lub nowo powstałych specjalistycznych
kierunków. Podsumowując, stwierdzam, że jest to książka
znakomita, ważna, prezentująca wszechstronną panoramę zarządzania
mediami. Jestem pewny, że wysoki poziom naukowy publikacji zapewni
Autorowi miejsce wśród uznanych specjalistów w tej tematyce, sama
zaś praca z pewnością stanie się czymś w rodzaju reference book dla
przyszłych badaczy. Z recenzji dr. hab. Stanisława
Jędrzejewskiego, prof. ALK
|
|