Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Wartość

28-02-2012, 14:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30.50 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029712777
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 8   
Koniec: 30-01-2012 09:41:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2006
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych






Stron: 206
Format: 15.5x23.5cm
Rok wydania: 2006
Oprawa: Miękka



Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Wartość i efektywność

Matwiejczuk Rafał

Podręcznik kierowany jest do studentów ekonomii, zarządzania i marketingu na uczelniach wyższych, jako lektura do takich przedmiotów, jak: Podstawy Marketingu, Zarządzanie i Planowanie Marketingowe, Zarządzanie Logistyką, a także przedmiotów związanych z procesami rynkowymi. Może ponadto zainteresować kadrę kierowniczą przedsiębiorstw wdrażających nowoczesne koncepcje i metody zarządzania. W publikacji omówiono koncepcje zintegrowanego zarządzania marketingowo-logistycznego, zdefiniowano najistotniejsze procesy marketingowe i logistyczne, związane z tworzeniem wartości dodanej (dla klienta i dla przedsiębiorstwa), przedstawiono pojecie efektywności, wskaźniki służące do jej oceny. Ponadto scharakteryzowano cechy i założenia koncepcji: reengineeringu, kluczowych kompetencji, organizacji wirtualnej, TQM, ECR, TMB, Lean Managementu i benchmarkingu. Ważnym uzupełnieniem książki są wyniki badań empirycznych, ilustrujące wykład.

Spis treści:

Rozdział 1. Podstawy koncepcji zarządzania marketingowo-logistycznego

1.1. Marketing jako koncepcja rynkowo zorientowanego zarządzania

1.2. Logistyka jako koncepcja zarządzania zorientowana na przepływy

1.3. Przesłanki i przejawy integracji marketingu i logistyki

1.4. Założenia i struktura zarządzania marketingowo-logistycznego

1.5. Zadania kontrolne

Rozdział 2. Tworzenie wartości w ramach koncepcji zarządzania marketingowo-logistycznego

2.1. Istota oraz podstawowe wymiary i przejawy wartości

2.2. Wybrane koncepcje tworzenia wartości

2.2.1. Funkcjonalny i procesowy łańcuch wartości

2.2.2. Marketing i logistyka jako elementy systemu tworzenia wartości

2.2.3. Łańcuch dostaw oraz logistyczny łańcuch wartości

2.3. Znaczenie orientacji na procesy w tworzeniu wartości dodanej

2.4. Istota i struktura marketingowo-logistycznego łańcucha wartości

2.5. Zadania kontrolne

Rozdział 3. Efektywność procesów tworzenia wartości – wybrane problemy

3.1. Efekty vs. nakłady jako wyznacznik efektywności procesów tworzenia wartości

3.2. Teleologiczne i zarządcze aspekty efektywności procesów tworzenia wartości

3.3. Podstawowe wymiary efektywności procesów tworzenia wartości

3.4. Uwarunkowania oceny efektywności procesów tworzenia wartości

3.5. Marketingowo-logistyczne determinanty efektywności procesów tworzenia wartości

3.6. Zadania kontrolne

Rozdział 4. Wybrane koncepcje i systemy zarządzania wspierające tworzenie wartości

4.1. Wpływ reengineeringu na tworzenie wartości

4.2. Kluczowe kompetencje a procesy tworzenia wartości

4.3. Tworzenie wartości w ramach organizacji wirtualnej

4.4. Wpływ TQM, ECR, TBM, Lean Management i benchmarkingu na tworzenie wartości

4.5. Zadania kontrolne

Rozdział 5. Efektywność procesów tworzenia wartości – próba oceny w świetle badań

5.1. Uwarunkowania działalności rynkowej badanych przedsiębiorstw

5.2. Marketingowe czynniki wpływające na efektywność procesów tworzenia wartości

5.3. Wpływ logistyki na efektywność procesów tworzenia wartości

5.4. Zakres i przejawy zastosowań koncepcji zarządzania marketingowo-logistycznego

5.5. Zadania kontrolne