Opis książki:
Liczba dostępnych egzemplarzy: 3 egz.
Sylwester Makarski - Wprowadzenie, Sylwester Makarski - Wartość produktu jako podstawa konkurencyjności rynkowej firm (Istota wartości produktu, Etapy tworzenia produktu i jego wartości, Proces innowacji a wartość produktu, Wartość produktu jako źródło lojalnych postaw klientów, Strategiczne zarządzanie produktem), Bogdan Wierzbiński - Konkurencyjność a logistyka w strategii kanału marketingowego (Koncepcja działań strategicznych w kontekście realizacji celów gospodarczych na globalnym rynku, Przedsiębiorstwo w procesie generowania wartości, Charakterystyka powiązań i przepływów w przekazywaniu wartości produktów, Innowacyjność w procesie zarządzania produktem (wartością), Działania logistyczne w przekazywaniu wartości a konkurencyjność), Tomasz Hermaniuk - Zarządzanie jakością z wykorzystaniem norm ISO jako narzędzie realizacji strategii przedsiębiorstwa (Rola i znaczenie jakości w funkcjonowaniu współczesnego przedsiębiorstwa, Miejsce norm ISO serii 9000 w systemie zarządzania przedsiębiorstwem, Charakterystyka systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO serii 9000, System zarządzania jakością jako krok w kierunku TQM, Przyczyny zainteresowania organizacji systemami zarządzania jakością, Rezultaty wdrożenia i stosowania systemu zarządzania jakością), Grzegorz Hajduk - Komunikacja marketingowa w budowaniu wartości marki (Kształtowanie wizerunku i pozycjonowanie marki, Zakres i znaczenie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Bezpośrednie i interpersonalne formy komunikacji marketingowej, Masowe formy komunikacji marketingowej, Internetowe, mobilne i nowatorskie formy komunikacji marketingowej, Integracja i koordynacja komunikacji marketingowej), Kazimierz Cyran - Znaczenie dystrybucji w kształtowaniu wartości produktu (Istota systemu dystrybucji, Rodzaje kanałów dystrybucji, Wybór kanałów dystrybucji, Znaczenie dystrybucji bezpośredniej w kształtowaniu wartości produktu, Czynniki decyzyjne konsumentów jako wyznacznik strategii dystrybucji), Sławomir Dybka - Zarządzanie kategorią produktu w handlu detalicznym (Zarządzanie kategorią produktu jako obszar współpracy producenta i detalisty, Proces zarządzania kategorią produktu, Optymalizacja powierzchni sprzedażowej jednostek handlowych, Kształtowanie i optymalizacja polityki asortymentowej, Organizacja działań promocyjnych w handlu detalicznym, Korzyści i zagrożenia wynikające z wdrażania koncepcji zarządzania kategorią produktu), Tomasz Surmacz - Procesy integracyjne w łańcuchach dostaw (Znaczenie procesów integracyjnych, Integracja wewnętrzna i zewnętrzna a obsługa klienta, Zarządzanie łańcuchami dostaw konsekwencją działań integracyjnych, Partnerstwo i zaufanie w łańcuchach dostaw, Mechanizmy koordynacji przepływów pomiędzy partnerami, ECR jako przykład inicjatywy integrującej łańcuch dostaw), Literatura.
|