Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie marketingowo-logistyczne... [nowa]

16-05-2014, 3:36
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 24.90 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 4157896761
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 4   
Koniec: 16-05-2014 03:43:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Zarządzanie marketingowo-logistyczne w tworzeniu wartości produktu, Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego, seria: Monografie i Opracowania nr 7

Sylwester Makarski

Dane:
  • ISBN:[zasłonięte]978-8338-503-0
  • liczba stron: 240
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
  • wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2009
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Liczba dostępnych egzemplarzy: 3 egz.

    Sylwester Makarski - Wprowadzenie, Sylwester Makarski - Wartość produktu jako podstawa konkurencyjności rynkowej firm (Istota wartości produktu, Etapy tworzenia produktu i jego wartości, Proces innowacji a wartość produktu, Wartość produktu jako źródło lojalnych postaw klientów, Strategiczne zarządzanie produktem), Bogdan Wierzbiński - Konkurencyjność a logistyka w strategii kanału marketingowego (Koncepcja działań strategicznych w kontekście realizacji celów gospodarczych na globalnym rynku, Przedsiębiorstwo w procesie generowania wartości, Charakterystyka powiązań i przepływów w przekazywaniu wartości produktów, Innowacyjność w procesie zarządzania produktem (wartością), Działania logistyczne w przekazywaniu wartości a konkurencyjność), Tomasz Hermaniuk - Zarządzanie jakością z wykorzystaniem norm ISO jako narzędzie realizacji strategii przedsiębiorstwa (Rola i znaczenie jakości w funkcjonowaniu współczesnego przedsiębiorstwa, Miejsce norm ISO serii 9000 w systemie zarządzania przedsiębiorstwem, Charakterystyka systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO serii 9000, System zarządzania jakością jako krok w kierunku TQM, Przyczyny zainteresowania organizacji systemami zarządzania jakością, Rezultaty wdrożenia i stosowania systemu zarządzania jakością), Grzegorz Hajduk - Komunikacja marketingowa w budowaniu wartości marki (Kształtowanie wizerunku i pozycjonowanie marki, Zakres i znaczenie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Bezpośrednie i interpersonalne formy komunikacji marketingowej, Masowe formy komunikacji marketingowej, Internetowe, mobilne i nowatorskie formy komunikacji marketingowej, Integracja i koordynacja komunikacji marketingowej), Kazimierz Cyran - Znaczenie dystrybucji w kształtowaniu wartości produktu (Istota systemu dystrybucji, Rodzaje kanałów dystrybucji, Wybór kanałów dystrybucji, Znaczenie dystrybucji bezpośredniej w kształtowaniu wartości produktu, Czynniki decyzyjne konsumentów jako wyznacznik strategii dystrybucji), Sławomir Dybka - Zarządzanie kategorią produktu w handlu detalicznym (Zarządzanie kategorią produktu jako obszar współpracy producenta i detalisty, Proces zarządzania kategorią produktu, Optymalizacja powierzchni sprzedażowej jednostek handlowych, Kształtowanie i optymalizacja polityki asortymentowej, Organizacja działań promocyjnych w handlu detalicznym, Korzyści i zagrożenia wynikające z wdrażania koncepcji zarządzania kategorią produktu), Tomasz Surmacz - Procesy integracyjne w łańcuchach dostaw (Znaczenie procesów integracyjnych, Integracja wewnętrzna i zewnętrzna a obsługa klienta, Zarządzanie łańcuchami dostaw konsekwencją działań integracyjnych, Partnerstwo i zaufanie w łańcuchach dostaw, Mechanizmy koordynacji przepływów pomiędzy partnerami, ECR jako przykład inicjatywy integrującej łańcuch dostaw), Literatura.

    Przed zakupem zapoznaj się ze stroną o mnie

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.