Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie marketingowo-logistyczne [nowa]

28-01-2012, 7:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30.80 zł     
Użytkownik TechBook
numer aukcji: 2020501488
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 25-01-2012 18:40:14
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Wartość i efektywność

Wydawnictwo:C.H. Beck
Wymiary: 155 x 235 mm
Ilość stron:206
ISBN: 837[zasłonięte]4666
Wymiary: 155 x 235 mm
Rok wydania: 2006
Opis:

Podręcznik kierowany jest do studentów ekonomii, zarządzania i marketingu na uczelniach wyższych, jako lektura do takich przedmiotów, jak: Podstawy Marketingu, Zarządzanie i Planowanie Marketingowe, Zarządzanie Logistyką, a także przedmiotów związanych z procesami rynkowymi. Może ponadto zainteresować kadrę kierowniczą przedsiębiorstw wdrażających nowoczesne koncepcje i metody zarządzania.W publikacji omówiono koncepcje zintegrowanego zarządzania marketingowo-logistycznego, zdefiniowano najistotniejsze procesy marketingowe i logistyczne, związane z tworzeniem wartości dodanej (dla klienta i dla przedsiębiorstwa), przedstawiono pojecie efektywności, wskaźniki służące do jej oceny. Ponadto scharakteryzowano cechy i założenia koncepcji: reengineeringu, kluczowych kompetencji, organizacji wirtualnej, TQM, ECR, TMB, Lean Managementu i benchmarkingu. Ważnym uzupełnieniem książki są wyniki badań empirycznych, ilustrujące wykład.



Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zapraszam serdecznie.