Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie marketingiem - Knecht Zdzisław

19-01-2012, 14:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 31.60 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 1997061154
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 13-01-2012 00:54:02
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Zarządzanie marketingiem
Knecht Zdzisław

Zarządzanie marketingiem
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]55017
  • liczba stron: 224
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: C.H. Beck
  • Wymiary: 170 x 240 mm
  • Rok wydania: 2008
  • Opis

    Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku "zarządzanie". Książka zawiera wiedzę teoretyczną popartą licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Autor przedstawia takie zagadnienia, jak: istotę, funkcje i proces zarządzania marketingowego, jego organizację, cele marketingowe, planowanie strategii marketingowej, kontrolowanie planu, specyfikę motywacji w działalności marketingowej, powstawanie i rozwiązywanie specyficznych konfliktów w marketingu oraz nowe wyzwania, przed jakimi stają menedżerowie przedsiębiorstw.

    Spis treści:
    8. Bezpieczeństwo informatyczne
    Przedmowa do 3. wydania
    Wstęp
    Rozdział 1. Istota, funkcje i proces zarządzania marketingowego
    1.1. Istota marketingu
    1.2. Funkcje zarządzania marketingowego
    1.3. Proces zarządzania marketingowego
    Rozdział 2. Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie
    2.1. Przesłanki i funkcje organizacji marketingowej
    2.2. Sposoby zorganizowania pracy w działalności marketingowej
    2.3. Zadania specjalistów marketingu według funkcji
    2.4. Zadania komórek marketingu
    Rozdział 3. Misja rynkowa i rynek przedsiębiorstwa
    3.1. Misja przedsiębiorstwa
    3.2. Rynek przedsiębiorstwa
    3.3. Rynkowe zdefiniowanie zakresu działania przedsiębiorstwa (biznesu)
    3.4. Zorientowane na rynek planowanie strategiczne
    3.5. Segmentacja rynku i pozycjonowanie produktu
    Rozdział 4. Aktywność rynkowa przedsiębiorstwa
    4.1. Przedsiębiorstwo a rynek
    4.2. Produkt w marketingu a aktywność przedsiębiorstwa
    4.3. Strategie cenowe a aktywność rynkowa przedsiębiorstwa
    4.4. Aktywna dystrybucja przedsiębiorstwa
    4.5. Problemy aktywności promocji i reklamy
    Rozdział 5. Cele marketingowe a strategiczny profil przedsiębiorstwa
    5.1. Cel i strategia jako pojęcia nierozerwalne
    5.2. Cele marketingowe
    5.3. Strategia marketingowa i misja przedsiębiorstwa
    5.4. Strategie konsolidacji
    5.5. Analizy portfelowe
    Rozdział 6. Planowanie strategii marketingowej przedsiębiorstwa
    6.1. Istota strategii marketingowej przedsiębiorstwa
    6.2. Uwarunkowania i etapy budowania strategii marketingowej przedsiębiorstwa
    Rozdział 7. Strategiczny i taktyczno-operatywny plan marketingowy
    przedsiębiorstwa
    7.1. Istota i zakres planu
    7.2. Miejsce planu marketingowego w przedsiębiorstwie
    6 7.3. Wytyczne do sporządzania planu marketingowego
    7.4. Klasyfikacja planów marketingowych
    7.5. Formułowanie planu marketingowego
    7.6. Plan strategiczny a plan operacyjny
    7.7. Zakres informacji niezbędnych do przygotowania planu marketingowego
    7.8. Elementy planu marketingowego
    7.9. Analiza sytuacji wyjściowej firmy - tło rynkowe
    7.10. Cele marketingowe
    7.11. Strategia marketingowa
    7.12. Określenie programów marketingowych
    7.13. Budżet marketingowy
    7.14. Harmonogram. Monitoring i kontrola
    7.15. Korzyści planowania marketingowego
    Rozdział 8. Strategiczna i operatywna kontrola marketingu
    8.1. Uwarunkowania i zakres kontroli w zarządzaniu działalnością marketingową
    8.2. Kontrola programu marketingowego a możliwości realizacji funkcji kontrolnej
    8.3. Kontrolowanie w celu zintensyfikowania działań rynkowych
    8.4. Efektywność procesu kontroli
    8.5. Rodzaje kontroli w zarządzaniu marketingowym
    Rozdział 9. Problemy motywowania w marketingu
    9.1. Specyfika motywowania marketingowego
    9.2. System motywacyjny w funkcjonalnym zarządzaniu marketingiem
    9.3. Wprowadzenie systemu motywacyjnego
    Rozdział 10. Konflikty w marketingu
    10.1. Zarzewie konfliktów
    10.2. Marketing w przedsiębiorstwie to więcej pracy
    10.3. Konflikty wywołane zmianami organizacyjnymi
    10.4. Konflikty związane z postawami i kwalifikacjami pracowników
    10.5. Konflikty związane ze sferą zaopatrzenia
    10.6. Konflikty związane ze sferą produkcji
    10.7. Konflikty związane ze sferą ekonomiczno-finansową
    10.8. Ogólne kierunki rozwoju
    Rozdział 11. Refleksje na temat barier i przyszłości
    11.1. Marketing - potrzebny czy zbędny
    11.2. Dział marketingu jako warunek skuteczności orientacji marketingowej
    11.3. Dlaczego organizacje przegrywają na rynku
    - próba identyfikacji zagrożeń i przeszkód dla biznesu
    11.4. Niektóre drogi pokonywania barier w marketingu
    Zakończenie
    Spis tabel
    Spis rysunków
    Bibliografia
    Indeks 220
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa