Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZARZĄDZANIE MARKETING - PLANISTYCZNE ASPEKTY

02-06-2012, 17:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł     
Użytkownik E-KODEKS
numer aukcji: 2328493485
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 6   
Koniec: 16-05-2012 22:49:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2007
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Anna Bruska, Sabina Kauf


PLANISTYCZNE ASPEKTY

ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO


rok wyd. 2007, stron 230, przypisy, tab.,
miękka oprawa foliowana, format ok. 23,5 cm x 16,5 cm


Z notatki wydawniczej :

Podręcznik przeznaczony jest do nauki przedmiotów obowiązujących na kierunku zarządzanie.
Prezentuje m.in. przesłanki i wymiary procesu planowania marketingowego, dotychczasowe kierunki
rozwojowe marketingu oraz struktury uwarunkowań działalności marketingowej przedsiębiorstwa.
Szczególnie dużo miejsca poświęca czynnikom otoczenia, zwłaszcza tym, które związane są z klientami
i przemianami ich zachowań nabywczych, zapoznaje z systemem informacji marketingowej,
jako istotnym elementem systemu zarządzania, dokonuje również przeglądu koncepcji planistycznych
stosowanych w zarządzaniu marketingowym, przedstawia ponadto warianty i kierunki strategicznych wyborów
dokonywanych przez przedsiębiorstwo w zakresie działalności rynkowej.
Zaprezentowaną problematykę zamykają rozważania dotyczące planów taktycznych oraz budżetów marketingowych.

Podręcznik adresowany jest do wszystkich, którzy zamierzają poszerzyć swoją wiedzę
z zakresu zarządzania marketingowego.


SPIS TREŚCI :

Wstęp

Rozdział 1. Koncepcja marketingu — podstawowe zagadnienia

1.1. Podstawowe pojęcia marketingu
1.2. Ewolucja roli marketingu
1.3. Cechy i wymiary współczesnego marketingu
1.4. Struktura systemu zarządzania marketingowego
Zadania

Rozdział 2. Determinanty zarządzania marketingowego

2.1. Struktura determinant ze względu na stopień kontroli
2.2. Przemiany w sferze konsumpcji
2.3. Ewolucja modeli zachowań nabywców
2.4. Wykorzystanie możliwości środków masowego przekazu w działalności marketingowej
2.5. Ewolucja gospodarek a warunki prowadzenia działalności marketingowej
2.6. Technologia jako czynnik rozwojowy w sferze marketingu
2.7. Przemiany handlu jako czynnik modyfikacji otoczenia bliż­szego sfery marketingu
Zadania

Rozdział 3. System planowania marketingowego

3.1. Pojęcie i istota planowania marketingowego
3.2. Modele planowania marketingowego
3.3. Opcje strukturalne systemu planowania
3.4. Plany marketingowe w strukturze planów przedsiębiorstwa
Zadania

Rozdział 4. Rola informacji w strategicznym planowaniu marketingowym

4.1. Informacyjne podstawy decyzji marketingowych
4.2. Zarządzanie informacjami dla celów strategicznego planowania marketingowego
4.3. Zakres i rodzaje analiz wykorzystywanych w planowaniu marketingowym
Zadania

Rozdział 5. Strategia marketingowa jako wynik procesu planowania strategicznego

5.1. Strategia marketingowa — pojęcie i istota
5.2. Strategia marketingowa a strategia przedsiębiorstwa
5.3. Strategie źródeł przewagi konkurencyjnej
5.4. Alternatywy strategiczne wynikające z relacji produkt—rynek
5.5. Strategie globalne a możliwości osiągania sukcesu rynkowego
5.6. Podstawowe strategie kształtowania oferty marketingowej
Zadania

Rozdział 6. Marketing a kształtowanie oferty przedsiębiorstwa

6.1. Marketingowe planowanie produktu przedsiębiorstwa
6.1.1. Przesłanki kształtowania portfela produktów przedsiębiorstwa
6.1.2. Cykl życia produktu — istota i znaczenie dla działalności marketingowej
6.1.3. Zasady kształtowania asortymentu poprzez cykl życia produktu
6.2. Kształtowanie przychodów przedsiębiorstwa poprzez politykę warunków sprzedaży
6.2.1. Determinanty polityki cenowej w przedsiębiorstwie
6.2.2. Rola ceny w kompozycji warunków kontraktu
6.2.3. Cele i zasady polityki cenowej
6.3. Marketingowe aspekty polityki komunikacji przedsiębiorstwa
6.3.1. Wymiary i uwarunkowania komunikacji przedsiębiorstwa
6.3.2. Podmioty i problematyka komunikacji marketingowej z otoczeniem
6.4. Marketing a logistyka w nowoczesnym przedsiębiorstwie
6.4.1. Logistyka a marketing w procesie zarządzania łańcuchem dostaw
6.4.2. Formy i zasady wyboru kanału dystrybucji
Zadania

Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel


KAŻDY OFEROWANY EGZEMPLARZ JEST SPRAWDZANY
W CELU WYKLUCZENIA EWENTUALNYCH
DEFEKTÓW DRUKARSKICH !


ZAPRASZAM DO PRZEJRZENIA PEŁNEJ OFERTY KSIĘGARNI E-KODEKS !!!


W przypadku dodatkowych pytań proszę przesłać wiadomość.