Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie marką Harvard Business ~WYPRZEDAŻ -60%

25-01-2014, 21:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 27.60 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 27.60 zł     
Użytkownik mikipinki
numer aukcji: 3876722569
Miejscowość Bielsko-Biała
Licytowało: 1    Wyświetleń: 44   
Koniec: 25-01-2014 21:13:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda z obwolutą
Rok wydania (xxxx): 2006
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

PAMIĘTAJ!!!

Książka jest NOWA stan IDEALNY!

 

PŁACISZ TYLKO CENĘ KUP TERAZ!

DARMOWA E-PRZESYŁKA POCZTĄ POLSKĄ GRATIS!

 

 

 

 

 

 

 

HIT WYDAWNICZY !!!

 

 

TOTALNA WYPRZEDAŻ -60% !!!

69,00 -------> 27,60zł

 

WYSYŁKA GRATIS!!!

 

Okładka książki

Tytuł oryginału: Harvard Business Review on Brand Management (The Harvard Business Review Paperback Series)

Autorzy: Harvard Business School Press

Rok wydania: 2006

Stron: 226

Tłumaczenie: Tomasz Rzychoń

ISBN: 83-7361-912-7

Format: A5

Oprawa: twarda

Książka jest nowa

Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu. Standardowe elementy strategii budowania marki -- badania marketingowe, kampanie reklamowe, obniżanie cen i podnoszenie jakości -- nie zawsze okazują się skuteczne. Zwiększenie wartości marki wiąże się z poznaniem jej charakteru i podejmowaniem tylko takich działań, które są zgodne z komunikatem, jaki wysyła obecnym i potencjalnym klientom.

"Harvard Business Review. Zarządzanie marką" to zbiór artykułów poświęconych kreowaniu marki, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy artykułów są uznanymi na świecie fachowcami w dziedzinie zarządzania marką. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak stworzyć markę i umieścić ją w odpowiednim segmencie rynku, jak przenieść produkt do tańszego segmentu rynku bez utraty jego wizerunku i jak zaplanować skuteczną strategię rozwoju i istnienia marki.

  • Tworzenie marki bez wykorzystania środków masowego przekazu
  • Wpływ sieci handlowych na wizerunek marki
  • Wprowadzenie marki na tańsze lub droższe segmenty rynku
  • Wydłużanie linii produktów
  • Projektowanie strategii rozwoju marki
  • Zarządzanie portfelem marek

Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

 

Żródło: Wyd. ONEPRESS

 

 

 


 

 

Książka jest NOWA stan IDEALNY.

Wraz z każdą przesyłką otrzymasz PARAGON FISKALNY.

Na życzenie wystawiam Fakturę VAT.

Wysyłka GRATIS!

Książki ZAWSZE wysyłam w BARDZO BEZPIECZNYM OPAKOWANIU!!!

Oczywiście istnieje możliwość osobistego odbioru w Bielsku-Białej.

Serdecznie zapraszam do licytacji gwarantując rzetelną i szybką realizacę.






PAMIĘTAJ!

Kupując jednocześnie więcej książek na moich aukcjach

OSZCZĘDZASZ!

Za wszystkie zakupione książki zapłacisz jeszcze mniej!

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA INNE -----MOJE AUKCJE-----

GDZIE ZNAJDZIESZ WIELE CIEKAWYCH NOWYCH KSIĄŻEK

W SUPER CENACH!!!

SZUKASZ NOWEJ DOBREJ KSIĄŻKI?

W ATRAKCYJNEJ CENIE?

ZNAJDZIESZ JĄ NA MOICH AUKCJACH NA ALLEGRO!

 

 

 

 

 

 

 

TOTALNA WYPRZEDAŻ -60% !!!

69,00 -------> 27,60zł

 

WYSYŁKA GRATIS!!!

 

 

 


 

 

 

UWAGA!!!

Książkę wysyłam NATYCHMIAST! po otrzymaniu zapłaty

lub


Serdecznie zapraszam!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Zarządzanie marką Harvard Business ~WYPRZEDAŻ -60%