Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie marką [nowa]

12-07-2012, 18:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 53.90 zł     
Użytkownik TechBook
numer aukcji: 2396074799
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 03-07-2012 22:59:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Zarządzanie marką

Wydawnictwo:Oficyna Ekonomiczna
Wymiary: 160 x 240 mm
Ilość stron:312
ISBN: 838[zasłonięte]5930
Wymiary: 160 x 240 mm
Rok wydania: 2006
Opis:

Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą się na rynku. O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas.We współczesnej gospodarce wzrasta liczba osób zajmujących się zarządzaniem marką. Dla nich właśnie przeznaczona jest ta książka. Autorzy odpowiadają w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobić, by marka była silna, to znaczy dostrzegana i doceniana przez nabywców, i jak zwiększyć wartość marki, to znaczy jej zdolność do długoterminowego generowania gotówki.W książce szczegółowo omówiono takie zagadnienia, jak:- świadomość i wizerunek marki, lojalność wobec marki oraz mechanizm oddziaływania marki na decyzje zakupowe, - sposoby pomiaru świadomości i wizerunku marki oraz świadomości kategorii produktu, - skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wybór rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wybór elementów marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu), - zarządzanie portfelem marek, - techniki reklamowe używane do wspierania wizerunku marki oraz metody testowania reklam i pomiaru świadomości reklamy, - finansowe aspekty zarządzania wartością marki.



Spis treści:

Wstęp
1. Silna marka z punktu widzenia nabywcy - Ryszard Kłeczek
Świadomość marki i jej rola w procesie zakupu
Wizerunek marki
Siła, korzystność i wyjątkowość skojarzeń składających się na wizerunek marki
Lojalność wobec marki
Zadania
2. Techniki pomiaru świadomości marki - Ryszard Kłeczek
Pomiar przywołania marki
Pomiar rozpoznania marki
Pomiar świadomości kategorii produktu
Pomiar rozpoznania kategorii produktu
3. Techniki pomiaru wizerunku marki - badania jakościowe - Ryszard Kłeczek i Adam Sagan
Technika swobodnych skojarzeń - Ryszard Kłeczek
Technika wolnych list i analiza dziedziny w badaniach wizerunku marki -Adam Sagan
Analiza struktury wizerunku marki -Adam Sagan
Techniki drabinowe w badaniach wizerunku marki -Adam Sagan
Zadania
4. Techniki pomiaru wizerunku marki - badania ilościowe - Ryszard Kłeczek i Adam Sagan
Techniki pomiaru poszczególnych wymiarów wizerunku marki w badaniach ilościowych - Ryszard Kłeczek
Mapy percepcji i analizy struktury kategorii produktu - Ryszard Kłeczek
Konstruowanie map percepcji - najprostsze metody - Ryszard Kłeczek
Skala dyferencjału semantycznego w badaniach wizerunku marki - Adam Sagan
Inne metody budowy map percepcji i map preferencji -Adam Sagan
Ślepe testy - Adam Sagan
Zadania
5. Pomiar efektów behawioralnych - Ryszard Kłeczek i Adam Sagan
Techniki pomiaru efektów behawioralnych - Ryszard Kłeczek
Pomiar satysfakcji i lojalności wobec marki -Adam Sagan
Zadania
6. Wprowadzanie marki na rynek -Ryszard Kłeczek
Wybór rynku docelowego i pozycjonowanie marki
Kryteria doboru elementów marki
Procedura wyboru elementów marki
Testowanie elementów marki
Testowanie koncepcji oferty i testowanie produktu
Przykłady udanego wprowadzenia nowych marek na rynek
Zadania
7. Zarządzanie portfelem marek - Ryszard Kłeczek
Poszerzenia marki
Mapa marki
Rewitalizacja marki
Metody szacowania siły marki - Interbrand
Zadania
8. Reklama jako instrument marketingowy wspierający wizerunek marki - Ryszard Kłeczek i Adam Sagan
Techniki kreatywne w konstrukcji reklamy - matryca Rossitera-Percy'ego - Ryszard Kłeczek
Techniki przyciągania uwagi w reklamach prasowych - Ryszard Kłeczek
Testy reklamowe - Ryszard Kłeczek
Badania reklamy - modele i pomiary -Adam Sagan
Zadania
9. Finansowe aspekty wartości marki -Ryszard Kłeczek
Marketingowe czynniki wzrostu wartości marki
Decyzje marketingowe zwiększające wartość marki
Controlling i tracking w zarządzaniu marką
Zadania
10. Wykorzystanie marek przez sieci hipermarketów i supermarketów - Jacek Kall
Identyfikatory sieci detalicznej jako marki
Motywy stosowania marek handlowych
Kategorie marek handlowych
Komunikacja marketingowa marek handlowych
Produkty objęte markami handlowymi
Zadania
Bibliografia Indeks

Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zapraszam serdecznie.