Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie marką [nowa]

12-07-2012, 18:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 54.30 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 2395980191
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 03-07-2012 23:25:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Zarządzanie marką

Adam Sagan, Jacek Kall, Ryszard Kłeczek

Dane:
  • ISBN:838[zasłonięte]5930
  • liczba stron: 312
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna
  • wymiary: 160 x 240 mm
  • Rok wydania: 2006
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą się na rynku. O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas.We współczesnej gospodarce wzrasta liczba osób zajmujących się zarządzaniem marką. Dla nich właśnie przeznaczona jest ta książka. Autorzy odpowiadają w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobić, by marka była silna, to znaczy dostrzegana i doceniana przez nabywców, i jak zwiększyć wartość marki, to znaczy jej zdolność do długoterminowego generowania gotówki.W książce szczegółowo omówiono takie zagadnienia, jak:- świadomość i wizerunek marki, lojalność wobec marki oraz mechanizm oddziaływania marki na decyzje zakupowe, - sposoby pomiaru świadomości i wizerunku marki oraz świadomości kategorii produktu, - skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wybór rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wybór elementów marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu), - zarządzanie portfelem marek, - techniki reklamowe używane do wspierania wizerunku marki oraz metody testowania reklam i pomiaru świadomości reklamy, - finansowe aspekty zarządzania wartością marki.

    Wstęp
    1. Silna marka z punktu widzenia nabywcy - Ryszard Kłeczek
    Świadomość marki i jej rola w procesie zakupu
    Wizerunek marki
    Siła, korzystność i wyjątkowość skojarzeń składających się na wizerunek marki
    Lojalność wobec marki
    Zadania
    2. Techniki pomiaru świadomości marki - Ryszard Kłeczek
    Pomiar przywołania marki
    Pomiar rozpoznania marki
    Pomiar świadomości kategorii produktu
    Pomiar rozpoznania kategorii produktu
    3. Techniki pomiaru wizerunku marki - badania jakościowe - Ryszard Kłeczek i Adam Sagan
    Technika swobodnych skojarzeń - Ryszard Kłeczek
    Technika wolnych list i analiza dziedziny w badaniach wizerunku marki -Adam Sagan
    Analiza struktury wizerunku marki -Adam Sagan
    Techniki drabinowe w badaniach wizerunku marki -Adam Sagan
    Zadania
    4. Techniki pomiaru wizerunku marki - badania ilościowe - Ryszard Kłeczek i Adam Sagan
    Techniki pomiaru poszczególnych wymiarów wizerunku marki w badaniach ilościowych - Ryszard Kłeczek
    Mapy percepcji i analizy struktury kategorii produktu - Ryszard Kłeczek
    Konstruowanie map percepcji - najprostsze metody - Ryszard Kłeczek
    Skala dyferencjału semantycznego w badaniach wizerunku marki - Adam Sagan
    Inne metody budowy map percepcji i map preferencji -Adam Sagan
    Ślepe testy - Adam Sagan
    Zadania
    5. Pomiar efektów behawioralnych - Ryszard Kłeczek i Adam Sagan
    Techniki pomiaru efektów behawioralnych - Ryszard Kłeczek
    Pomiar satysfakcji i lojalności wobec marki -Adam Sagan
    Zadania
    6. Wprowadzanie marki na rynek -Ryszard Kłeczek
    Wybór rynku docelowego i pozycjonowanie marki
    Kryteria doboru elementów marki
    Procedura wyboru elementów marki
    Testowanie elementów marki
    Testowanie koncepcji oferty i testowanie produktu
    Przykłady udanego wprowadzenia nowych marek na rynek
    Zadania
    7. Zarządzanie portfelem marek - Ryszard Kłeczek
    Poszerzenia marki
    Mapa marki
    Rewitalizacja marki
    Metody szacowania siły marki - Interbrand
    Zadania
    8. Reklama jako instrument marketingowy wspierający wizerunek marki - Ryszard Kłeczek i Adam Sagan
    Techniki kreatywne w konstrukcji reklamy - matryca Rossitera-Percy'ego - Ryszard Kłeczek
    Techniki przyciągania uwagi w reklamach prasowych - Ryszard Kłeczek
    Testy reklamowe - Ryszard Kłeczek
    Badania reklamy - modele i pomiary -Adam Sagan
    Zadania
    9. Finansowe aspekty wartości marki -Ryszard Kłeczek
    Marketingowe czynniki wzrostu wartości marki
    Decyzje marketingowe zwiększające wartość marki
    Controlling i tracking w zarządzaniu marką
    Zadania
    10. Wykorzystanie marek przez sieci hipermarketów i supermarketów - Jacek Kall
    Identyfikatory sieci detalicznej jako marki
    Motywy stosowania marek handlowych
    Kategorie marek handlowych
    Komunikacja marketingowa marek handlowych
    Produkty objęte markami handlowymi
    Zadania
    Bibliografia Indeks

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.