Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie marką

28-02-2012, 14:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 52.96 zł     
Użytkownik sklep-luna
numer aukcji: 2030437050
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 8   
Koniec: 30-01-2012 18:01:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2006
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Najtaniej na allegro! Ceny hurtowe! Towar nieużywany!

Tytuł: Zarządzanie marką

Autor: Jacek Kall

ISBN: 83[zasłonięte]89355-0

Liczba stron: 312

Format: 16.0x24.0cm

Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

Data Wydania: 2006 r.

Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych

Cena:

tylko 52,96 zł

Opis przedmiotu

Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą się na rynku. O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas.

We współczesnej gospodarce wzrasta liczba osób zajmujących się zarządzaniem marką. Dla nich właśnie przeznaczona jest ta książka. Autorzy odpowiadają w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobić, by marka była silna, to znaczy dostrzegana i doceniana przez nabywców, i jak zwiększyć wartość marki, to znaczy jej zdolność do długoterminowego generowania gotówki.

W książce szczegółowo omówiono takie zagadnienia, jak:
- świadomość i wizerunek marki, lojalność wobec marki oraz mechanizm oddziaływania marki na decyzje zakupowe,
- sposoby pomiaru świadomości i wizerunku marki oraz świadomości kategorii produktu,
- skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wybór rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wybór elementów marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu),
- zarządzanie portfelem marek,
- techniki reklamowe używane do wspierania wizerunku marki oraz metody testowania reklam i pomiaru świadomości reklamy,
- finansowe aspekty zarządzania wartością marki.



Sugerujemy list polecony lub kurier - gwarancja dostarczenia!
List ekonomiczny i priorytet na własne ryzyko !!!

- Możliwy odbiór osobisty tylko po wcześniejszym skontaktowaniu
- Możliwość zwrotu towaru do 10 dni, szczegóły na stronie o mnie (Dz.U.z 31.03.2000r.art.7 u.1.)

- W ofercie ponad 60 tyś książek.