Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZARZĄDZANIE KREATYWNYMI PRACOWNIKAMI - NOWOŚĆ !!!2

11-03-2012, 13:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 68 zł     
Użytkownik ARKA_K_G
numer aukcji: 2113066888
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 5   
Koniec: 11-03-2012 10:24:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książki jakich szukasz

Informacje o firmie

PHW ARKA 
Warszawa
Kontakt


e-mail: [zasłonięte]@arka-phw.pl

Pracujemy:
Poniedziałek-piątek

 

 

ARKA_K_G na platformie Allegro

Księgarnia internetowa Arka na platformie aukcyjnej Allegro proponuje  Państwu Książki w nadzwyczaj atrakcyjnych cenach. Oferta obejmuje wszelkie typy książek. 
Gwarantujemy szybką realizację transakcji oraz rzetelną i fachową obsługę
 Przedmiotem aukcji jest Książka
ZARZĄDZANIE KREATYWNYMI PRACOWNIKAMI
 

ZARZĄDZANIE KREATYWNYMI PRACOWNIKAMI - NOWOŚĆ !!!2

Autor: Torr Gordon

Tytuł oryginału: Managing Creative People: Lessons in Leadership for the Ideas Economy
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA
Wydanie: 1
Rok publikacji: 2011
Rodzaj: poradnik
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1145-8
Liczba stron: s. 316
Okładka: miękka
Format: B5 (176 x 250 mm)

Cena detaliczna: 84,00 zł
V
Opis: Zarządzanie kreatywnymi pracownikami to napisany z pasją polemiczny, lecz niezwykle praktyczny przewodnik, który wyjaśnia jak, gdzie i kiedy wydobyć to, co najlepsze z najcenniejszego z zasobów - z wyobraźni utalentowanych jednostek.

Niezwykły rozwój branż kreatywnych, takich jak film, gry wideo, branża muzyczna, radiowo-telewizyjna i reklamowa, zmusił kierownictwo do zmiany obszaru zainteresowań. Przeniesiono go z organizowania umiejętności i zasobów na obszar tajemniczej sztuki eksploracji wyobraźni. Przywódcy firm stają w obliczu wyzwania, jakim jest paradoks polegający na zarządzaniu tym wszystkim, co zarządzaniu się nie poddaje.

Gordon Torr czerpie z najnowszych odkryć w badaniach nad kreatywnością i własnych wieloletnich doświadczeń w branży kreatywnej. Wnikliwie analizuje zjawisko zinstytucjonalizowanej głupoty, która w dzisiejszych korporacjach dławi nowo powstające pomysły.

"Fascynująca, oryginalna i prowokująca książka. W miarę jak umiejętności twórcze mają coraz większy wpływ na wzrost gospodarczy, niezwykle ważne jest zrozumienie, jak powinno się. nimi zarządzać, Torr zbadał tę kwestie. dogłębnie. Udało mu się rozwiać rozpowszechnione mity, ujawnić najnowsze badania i uporządkować chaotyczne myślenie na temat ludzi kreatywnych i procesów twórczych".

Judie Lannon, wydawca, Market Leader


"czytanie tej książki jest dla emocji tym, czym dla ciała wypicie litrów mocnej kawy..."

Dennis Ryan, Chief Creatiue Officer, Element 79, Chicago

 

 
Realizacja zamówienia


Przelew = wylicytowana kwota + koszt przesyłki. 
Przy zakupie 2 lub więcej pozycji prosimy o kontakt celem ustalenia kosztów przesyłki
W tytule przelewu prosimy wpisać nr aukcji oraz login.
Transakcję realizujemy w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Bezpieczeństwo

Książki wysyłamy w trwałej, ochronnej kopercie lub w kartonowym pudełku.
Forma przesyłki to list polecony lub paczka pocztowa.
Mniejsze książki możemy wysłać dodatkowo zabezpieczone za dopłatą 2 zł
Faktura vat wystawiana jest na życzenie klienta.
W razie jakichkolwiek problemów, mogą Państwo liczyć na pomoc naszego zespołu.
W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o kontakt.