| Autor: Torr Gordon
Tytuł oryginału: Managing Creative People: Lessons in Leadership for the Ideas Economy Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA Wydanie: 1 Rok publikacji: 2011 Rodzaj: poradnik ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1145-8 Liczba stron: s. 316 Okładka: miękka Format: B5 (176 x 250 mm)
Cena detaliczna: 84,00 zł V | Opis: Zarządzanie kreatywnymi pracownikami to napisany z pasją polemiczny, lecz niezwykle praktyczny przewodnik, który wyjaśnia jak, gdzie i kiedy wydobyć to, co najlepsze z najcenniejszego z zasobów - z wyobraźni utalentowanych jednostek.
Niezwykły rozwój branż kreatywnych, takich jak film, gry wideo, branża muzyczna, radiowo-telewizyjna i reklamowa, zmusił kierownictwo do zmiany obszaru zainteresowań. Przeniesiono go z organizowania umiejętności i zasobów na obszar tajemniczej sztuki eksploracji wyobraźni. Przywódcy firm stają w obliczu wyzwania, jakim jest paradoks polegający na zarządzaniu tym wszystkim, co zarządzaniu się nie poddaje.
Gordon Torr czerpie z najnowszych odkryć w badaniach nad kreatywnością i własnych wieloletnich doświadczeń w branży kreatywnej. Wnikliwie analizuje zjawisko zinstytucjonalizowanej głupoty, która w dzisiejszych korporacjach dławi nowo powstające pomysły.
"Fascynująca, oryginalna i prowokująca książka. W miarę jak umiejętności twórcze mają coraz większy wpływ na wzrost gospodarczy, niezwykle ważne jest zrozumienie, jak powinno się. nimi zarządzać, Torr zbadał tę kwestie. dogłębnie. Udało mu się rozwiać rozpowszechnione mity, ujawnić najnowsze badania i uporządkować chaotyczne myślenie na temat ludzi kreatywnych i procesów twórczych".
Judie Lannon, wydawca, Market Leader
"czytanie tej książki jest dla emocji tym, czym dla ciała wypicie litrów mocnej kawy..."
Dennis Ryan, Chief Creatiue Officer, Element 79, Chicago |
|
|