Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie Kanony i trendy Perechuda Morawski

24-01-2012, 5:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 42.50 zł     
Użytkownik mirom
numer aukcji: 2003684290
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 11   
Koniec: 16-01-2012 14:23:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcji kolejnej pozycji z naszej księgarni

 

O Nas

Sprzedażą przez internet zajmujemy się od roku 2000. Stawiamy na rzetelną, błyskawiczną i perfekcyjną realizację zamówień, a o wysokiej jakości obsługi Klienta, świadczą nasze komentarze oraz posiadany status:

SuperSprzedawca

Jest to gwarancja Bezpiecznych, Łatwych i Przyjemnych Zakupów.

Wysyłka
  1. Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską jako list polecony lub paczka w terminie od 1 do 3 dni (dni robocze), czas ten liczony jest od momentu:
    • dokonania zakupu i wyboru formy zapłaty (Płatność przy odbiorze/pobranie)
    • zaksięgowania na naszym koncie wpłaty za zakupiony towar (Płatność z góry/przelew)
    Koszty wysyłki podawane są w opisie każdej aukcji i dotyczą danej książki (zależnie od wagi).
  2. Opakowanie stanowi koperta bezpieczna lub karton i opieczętowane jest nalepką "sportowo-medyczna". Uszkodzenie lub brak takiej świadczy o naruszeniu przesyłki.
  3. Jeśli po 7 dniach roboczych nie dotarła do Państwa przesyłka prosimy o informację o tym. Podamy nr listu wysyłkowego, z którym należy sprawdzić na swojej poczcie czy przesyłka nie "zalega"w urzędzie. W przeciwnym razie po 14 dniach roboczych od wysyłki złożymy reklamację na poczcie.

Nie czekamy do zakończenia aukcji - wysyłamy natychmiast!!

      Tytuł
      Zarządzanie Kanony i trendy

      Zarządzanie Kanony i trendy Perechuda Morawski

       

      Autor
      M. Morawski, J. Niemczyk, K. Perechuda, E. Stańczyk-Hugiet
      Opis

      Wydawnictwo C.H. Beck
      ISBN 978-83-[zasłonięte]-1723-6
      Warszawa 2010, wyd. 1,  wymiary 165 x 240, objętość 248 str., oprawa miękka

      Zarządzanie jako zbiór systemowo powiązanych koncepcji i metod ma uczyć logicznego, racjonalnego i kreatywnego podejścia do rozwiązywanych problemów w organizacji. Dojrzali specjaliści i menedżerowie, zorientowani na ciągłe doskonalenie swej wiedzy i praktyki zarządzania, powinni posługiwać się swoistym kodem zasad, reguł czy powinności, uwzględniającym humanistyczny i społeczny kontekst podejmowanych decyzji.

      Proponowany podręcznik łączy sprawdzone klasyczne rozwiązania organizacyjno-zarządcze z tymi koncepcjami współczesnego zarządzania, które w przewidywaniach autorów zostały już (albo zostaną wkrótce) pozytywnie zweryfikowane w praktyce. W związku z tym, że efektywne zarządzanie rozgrywa się obecnie przede wszystkim w sferze czynników wiedzopochodnych. Autorzy kładą zasadniczy nacisk na te koncepcje, metody, modele i procesy, które służą odpowiedniemu zarządzaniu wiedzą, a co za tym idzie - powiększaniu wartości kapitału intelektualnego organizacji

      Spis Treści

      Przedmowa (Kazimierz Perechuda)

      Część pierwsza - Kierownik i menedżer

      Rozdział 1. Kierowanie (Mieczysław Morawski)
      Pytania
      Literatura zalecana

      Rozdział 2. Cechy kierowników i menedżerów (Mieczysław Morawski).
      Pytania
      Literatura zalecana

      Rozdział 3. Kierownik - menedżer wobec wyzwań przyszłości (Mieczysław Morawski)
      Pytania
      Literatura zalecana

      Część druga - Zarządzanie i jego otoczenie

      Rozdział 4. Zarządzanie (]erzy Niemczyk)
      4.1 Pojęcie zarządzania
      4.2 Ewolucja podejścia do zarządzania
      4.3 Wymiar sprawnościowy zarządzania
      4.4 Zarządzanie jako sztuka
      Pytania
      Literatura zalecana

      Rozdział 5. Otoczenie (Ewa Stańczyk-Hugiet)
      5.1. Otoczenie dalsze jako zbiór kontekstów zarządzania
      5.2. Otoczenie bliższe jako zbiór kontekstów zarządzania
      5.3. Stakeholders
      5.4. Otoczenie a zachowania przedsiębiorców
      Pytania
      Literatura zalecana

      Część trzecia - Zarządzanie jako sekwencja działań

      Rozdział 6. Planowanie (Ewa Stańczyk-Hugiet)
      6.1. Planowanie - pojęcia podstawowe
      6.2. Procedura planowania
      6.3. Warianty procedur planowania
      6.4. Rodzaje planów
      6.5. Patologie planowania
      Pytania
      Literatura zalecana

      Rozdział 7. Organizowanie (Jerzy Niemczyk)
      7.1 Pojęcie organizowania
      7.2 Klasyczne podejście do organizowania
      7.2.1 Specjalizowanie
      7.2.2 Koordynowanie
      7.2.3 Formalizowanie
      7.2.4 Klasyczne struktury organizacyjne
      7.2.5 Struktury procesowe
      7.3 Elastyczne podejście do organizowania
      7.3.1 Aktywizowanie
      7.3.2 Tworzenie potencjału kombinacyjnego
      7.3.3 Zapewnienie spójności
      7.3.4 Struktury projektowe
      7.3.5 Struktury sieciowe
      7.3.6 Patologie procesów organizowania
      Pytania
      Literatura zalecana

      Rozdział 8. Realizacja (Mieczysław Morawski)
      8.1. Realizacja - pojęcia podstawowe
      8.2. Motywowanie w procesie zarządzania - zarządzanie ludźmi
      8.2.1. Podstawowe teorie motywowania
      8.2.2. Kierunki zmian w motywowaniu
      8.3. Organizacja przedsiębiorcza jako szczególna forma efektywnego zarządzania zasobami
      8.4. Działania ukierunkowane na uelastycznienie realizacji działań -zarządzanie zmianami
      8.5. Działania promujące zespołowość - zarządzanie współpracą
      Pytania
      Literatura zalecana

      Rozdział 9. Kontrolowanie (Ewa Stańczyk-Hugiet)
      9.1. Kontrolowanie - pojęcia podstawowe
      9.2. Proces i system kontroli
      9.3. Rodzaje kontroli
      9.4. Uwarunkowania skutecznej kontroli
      9.5. Nieprawidłowości i problemy w procesie kontroli
      Pytania
      Literatura zalecana

      Część czwarta - Kompetencje w zarządzaniu

      Rozdział 10. Kompetencje i role decyzyjne (Jerzy Niemczyk)
      10.1. Przedsiębiorczy innowator
      10.2. Rozwiązujący problemy
      10.3. Negocjator
      10.4. Rozdzielający zasoby
      10.5. Rozwiązujący konflikty
      Pytania
      Literatura zalecana

      Rozdział 11. Kompetencje i role informacyjne (Ewa Stańczyk-Hugiet)
      11.1. Uczestnik procesu komunikowania
      11.2. Uczestnik procesów przepływu wiedzy
      Pytania
      Literatura zalecana

      Rozdział 12. Kompetencje i role interpersonalne (Mieczysław Morawski)
      12.1. Ewolucja w podejściu do pracowników
      12.2. Zarządzanie relacjami interpersonalnymi w klasycznym zarządzaniu
      12.3. Zarządzanie relacjami interpersonalnymi z perspektywy zasobów ludzkich
      12.4. Zarządzanie relacjami interpersonalnymi z perspektywy kapitału ludzkiego
      12.5. Style kierowania
      12.6. Zarządzanie relacjami interpersonalnymi - uwagi końcowe
      Pytania
      Literatura zalecana

      Część piąta - Instrumenty zarządzania

      Rozdział 13. Strategie zarządzania (Ewa Stańczyk-Hugiet)
      13.1. Logika strategii zarządzania
      13.2. Rodzaje strategii
      13.3. Perspektywa rozwoju strategii zarządzania
      Pytania
      Literatura zalecana

      Rozdział 14. Modele biznesowe (Jerzy Niemczyk)
      14.1. Logika modeli biznesowych
      14.2. Składowe modeli biznesowych
      14.3. Rodzaje modeli biznesowych
      14.4. Perspektywa rozwoju modeli biznesowych
      Pytania
      Literatura zalecana

      Rozdział 15. Metody zarządzania (Mieczysław Morawski)
      15.1. Logika metody zarządzania
      15.2. Rodzaje metod zarządzania
      15.3. Zarządzanie przez cele
      15.4. Zarządzanie kompetencjami
      15.5. Perspektywa rozwoju metod zarządzania
      Pytania
      Literatura zalecana

      Podsumowanie (Kazimierz Perechuda)

      Bibliografia

      Słowniczek

      Indeks

      Uwagi

      Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu. Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.

      NAJBARDZIEJ POSZUKIWANE KSIĄŻKI
      ZAWSZE W ATRAKCYJNEJ CENIE!
      Na Skróty
      dodaj do ulubionych sprzedawców nasz sklep allegro nasze pozostałe aukcje
      Płatności

      Płatności można dokonywać na nasze konto mBank:

      logo mBank

      10 1140 [zasłonięte]40[zasłonięte]02 4[zasłonięte]920 71

      Koszty Wysyłki
      koszty przesyłki
      Odbiór Osobisty

      Po zakupione towary zapraszamy do naszej siedziby:

      Stadion Olimpijski we Wrocławiu
      Księgarnia w HALI WIELOFUNKCYJNEJ AWF
      Al. J.I. Paderewskiego 35
      51-612 Wrocław

      Przy odbiorze osobistym można zapłacić na miejscu gotówką lub kartą kredytową.

      Kontakt z Nami

      allegro[na]sportowo-medyczna.pl
      Telefon: 071 [zasłonięte] 54
      Gadu-Gadu:

      • Mirek, status:
      • Robert, status: