Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W SEKTORZE USŁUG FINANSOWYCH

20-05-2014, 18:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 7 zł     
Użytkownik bazar-wiedzy
numer aukcji: 4170832666
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1   
Koniec: 20-05-2014 18:37:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1997
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Polecamy książki dla fachowców w najtańszych cenach na Allegro

Pamiętaj zawsze możesz do nas zadzwonić
533 [zasłonięte] 038
/ w dni powszednie od 10 do 17 / lub napisać
[zasłonięte]@ksiegarnia-fachowa.pl

 

ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W SEKTORZE USŁUG FINANSOWYCH

T. ANSELL

 

ZWIĄZEK BANKÓW POLSKICH  WYDANIE I  397 STRON

 

 Wraz z nasileniem się zjawiska walki konkurencyjnej i presji na obniżanie kosztów w sektorze usług finansowych coraz większy nacisk kładzie się na podnoszenie i doskonalenie jakości świadczonych usług.
Tony Ansell wyczerpująco omawia narzędzia stosowane w zarządzaniu jakością oraz sposoby ich praktycznego wykorzystania w bankach, towarzystwach budowlanych i ubezpieczeniowych oraz innych instytucjach finansowych.
Autor bardzo przystępnie opisuje metody wprowadzania kultury pro-jakościowej na wszystkich szczeblach organizacji.


ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W SEKTORZE USŁUG FINANSOWYCH
to przewodnik obejmujący:
- rozpoznawanie wymagań klientów;
- analizę problemów;
- gromadzenie informacji zarządczej dotyczącej jakości;
- projektowanie jakości;
- szkolenie i motywowanie pracowników;
- analizowanie procesów prowadzących
- do podniesienia jakości;
- planowanie sytuacyjne.

Opisy są uzupełnione wieloma przykładami, rysunkami i tabelami.

Rozdziały poświęcone najważniejszym programom zarządzania jakością, takim jak kompleksowe zarządzanie jakością (Total Quality Management - TQM) i BS 5750/ISO 9000 są niezastąpioną lekturą dla wszystkich specjalistów z dziedziny finansów.

Spis rozdziałów:

1. Wprowadzenie - czym jest jakość?

2. Podstawy i metody

3. Wydajność a jakość

4. Historia jakości

5. Szybki start do jakościI: Menedżer jakości i proces poprawy jakości

6. Polityka projakościowa i organizacja projakościowa

7. Kontrola kosztów jakości (QACC)

8. Motywowanie działań projakościowych i korzyści z prazy zespołowej

9. Zarządzanie jakością obsługi klienta

10. Narzędzia i techniki

11. Projektowanie wysokiej jakości i przebieg procesów

12. Szkolenie dla jakości

13. Informacja w zarządzaniu jakością

14. Recepta na sukces - wprowadzenie procedur zarządzania jakością

15. Planowanie sytuacyjne