Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ - METODY, NARZĘDZIA Opis NOWA

26-06-2012, 23:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 27.50 zł     
Użytkownik hirudina
numer aukcji: 2356583777
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 13   
Koniec: 17-06-2012 10:52:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e-mail: [zasłonięte]@hirudina.pl
tel. stacjonarny: (32)[zasłonięte]352-04
tel. komórkowy: 513-[zasłonięte]-833
komunikator: [zasłonięte]40558

Adres sklepu: ul. Księdza Bednorza 14
(pod apteką)
Katowice-Szopienice

Godziny pracy: Pon - Pt: 8.30 – 16.30

Lokalizacja sklepu:


Przelew na konto mBank:
16 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 406776

Wszystkie zamówienia realizowane
są przez Pocztę Polską.

Książki wysyłamy zgodnie z
wyborem opcji:
- po wpłacie na konto
- za pobraniem
Wysyłamy również
za granicę!

Koszty przesyłki są u nas
zawsze zgodne
z aktualnym cennikiem
Poczty Polskiej.

Odbiór osobisty: Po odbiór książek serdecznie zapraszamy do naszej księgarni w Katowicach-Szopienicach
(adres powyżej)


WYSYŁKA DZISIAJ !!!

CODZIENNIE W DNI ROBOCZE

WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:

1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem"
lub
2) skan przelewu
albo
3) wpłacić za pośrednictwem "Płacę z Allegro"



METODY I NARZĘDZIA ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ

Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka


Stan książki: NOWA
Wydawnictwo Politechniki Śląskiej 2011
Stron: 216
Nakład: 450 egz.
Okładka: miękka
Format: B5

Z okładki:

Książka koncentruje się na tematyce zastosowania metod zarządzania jakością w przedsiębiorstwach. Zaprezentowano w niej zestaw sześciu typowych, często wykorzystywanych w polskich organizacjach metod służących projektowaniu i kształtowaniu wysokiej jakości wyrobów oraz usług.: Pareto, Ishikawy, FMEA, QFD, Kano, Servqual. Każda metoda została omówiona zarówno od strony teoretycznej, jak i pokazano jej możliwe praktyczne zastosowanie. Konstrukcja pracy i dobór metod pozwalają pokazać koncepcje zarządzania jakością wykorzystywane zarówno w przemyśle, jak i w przedsiębiorstwach usługowych, które charakteryzują się nieco inną specyfiką działania.
Opracowanie jest przeznaczone głównie dla studentów studiujących zarządzanie i służy do opanowania najważniejszych metod i narzędzi wykorzystywanych w zarządzaniu jakością. Konstrukcja i bogaty materiał ilustrujący przykładami prezentowane zagadnienia powodują, że z książki mogą także korzystać praktycy. Zwłaszcza można ją polecić menedżerom i osobom zajmującym się w przedsiębiorstwach problematyką zarządzania jakością. Zawarte w pracy metody pokazują, w jaki sposób zapewnić jakość w procesie projektowania, analizować wady procesów produkcyjnych, kształtować produkt odpowiadający potrzebom klienta, czy mierzyć poziom jakości procesów usługowych. Tak szerokie spektrum zagadnień sprawia, że materiał zawarty w pracy może być wykorzystany przez wiele organizacji w celu poprawy jakości procesów i produktów.

Słowa kluczowe:

• zarządzanie jakością
• klient
• metoda Pareto
• metoda Ishikawy
• FMEA
• QFD
• kwestionariusz Kano
• metoda Sergual

Spis treści
Wstęp.....................................................................................................................7
Ćwiczenie 1...........................................................................................................18
Metoda Pareto-ABC...........................................................................................18

1. Cel ćwiczenia................................................................................................18
2. Wstęp teoretyczny.........................................................................................18
3. Przykład zastosowania metody.....................................................................25
4. Opis ćwiczenia..............................................................................................34
4.1. Zadania do realizacji..............................................................................34
4.2. Przebieg i wykonanie ćwiczenia......................................................34
4.3. Opracowanie wyników..........................................................................43
5. Pytania kontrolne..........................................................................................43
6. Literatura.......................................................................................................44

Ćwiczenie 2...........................................................................................................45
Metoda Ishikawy.................................................................................................45

1. Cel ćwiczenia................................................................................................45
2. Wstęp teoretyczny.........................................................................................45
3. Przykład zastosowania..................................................................................51
4. Opis ćwiczenia..............................................................................................61
4.1. Zadania do realizacji..............................................................................61
4.2. Przebieg i wykonanie ćwiczenia........................ .....................................62
4.3. Opracowanie wyników..........................................................................66
5. Pytania kontrolne..........................................................................................67
6. Literatura.......................................................................................................67

Ćwiczenie 3...........................................................................................................68
Metoda FMEA....................................................................................................68

1. Cel ćwiczenia................................................................................................68
2. Wstęp teoretyczny.........................................................................................68
2.1. FMEA- podstawowe założenia..............................................................69
2.2. Rodzaje FMEA......................................................................................70
2.3. Etapy analizy FMEA..............................................................................72
3. Przykład zastosowania metody.....................................................................78
4. Ćwiczenie do wykonania - metoda FMEA...................................................97
5. Pytania kontrolne........................................................................................113
6. Literatura.....................................................................................................113

Ćwiczenie 4.........................................................................................................114
Metoda QFD......................................................................................................114

1. Cel ćwiczenia..............................................................................................114
2. Wstęp teoretyczny.......................................................................................114
3. Przykład zastosowania analizy QFD...........................................................119
4. Ćwiczenie do wykonania - metoda QFD hirudina..........................................127
5. Pytania kontrolne........................................................................................137
6. Literatura.....................................................................................................137

Ćwiczenie 5.........................................................................................................139
Kwestionariusz Kano........................................................................................139

1. Cel ćwiczenia..............................................................................................139
2. Wstęp teoretyczny.......................................................................................139
3. Przykład zastosowania metody...................................................................147
4. Opis ćwiczenia............................................................................................155
4.1. Zadania do realizacji............................................................................155
4.2. Przebieg i wykonanie ćwiczenia..........................................................156
4.3. Opracowanie wyników........................................................................163
5. Pytania kontrolne........................................................................................164
6. Literatura.....................................................................................................164

Ćwiczenie 6.........................................................................................................165
Metoda SERVQUAL........................................................................................165

1. Cel ćwiczenia..............................................................................................165
2. Wstęp teoretyczny.......................................................................................165
3. Przykład zastosowania metody...................................................................^5
4. Opis ćwiczenia............................................................................................^00
4.1. Zadania do realizacji............................................................................2<^
4.2. Przebieg i wykonanie ćwiczenia..........................................................202
4.3. Opracowanie wyników........................................................................213
5. Pytania kontrolne........................................................................................214
6. Literatura.....................................................................................................214

CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ
NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ
DARMOWY FRAGMENT!!!

ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE !!!

ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ - METODY, NARZĘDZIA Opis NOWA